{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Bjarne S
Bjarne S
Tilmeldt:
28. dec 2017
Følger: 10 Emner: 3 Svar: 19

Bedste keramiske sokler til forlygtepærer {{forumTopicSubject}}

Er træt af nedsmeltede sokler-om i vil fatninger - til forlygtepærer- her H4. Da jeg kan konstatereat andre"formater" - udformniger af sokler ikke har bedre overførsel (mindre modstand), har jeg besluttet at sætte keramiske sokler i- De korroderes selvklart i metallet som alle andre, og da jeg ikke føler for guldbelagte eller platinerede sokler grundet prisen, tænker jeg at det nemmeste er at skifte soklerne til keramiske (Kinalort) og sætte relæer og selvstændige 6-10 kvadrat ledninger til relæets 30 pol- sikring overvejes- direkte fra batteri med kortest muligt ledning for mindst modstand og derved minimalt spændingstab.
Er der nogle erfaringer derude et sted- Udgiften er fra Biltema ca 100 kr incl. relæsokler samt 30 min. arbejde- hvis jeg havde været smart, havde jeg fra Tyskland kunnet have købt hella relæer m. sokkel til samme pris-det skal lige nævnes at øsen er en fiat punto mark 1 -1996 og pærerne er standard 50/60w-en usædvanlig driftsikker bil som pissede direkte gennem syn og kostede kr. 3000 og i øvrigt er i pæn stand- ingen nævneværdige buler og 120000 ved køb.MVH Bjarne S.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste keramiske sokler til forlygtepærer
Kommentér på:
Bedste keramiske sokler til forlygtepærer

Annonce