{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.010 visninger | Oprettet:

Lupo 3L {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Min Lupo 3L fra 2003.
Når jeg køre i den går den bare i frigear og vil ikke tage gas, men kan starte den igen og køre men den gør det igen efter 1 til 2 km. Nogle gange når jeg skal sætte igang giver den et ordenligt ryk, den kobler bare ud alt for hurtig.

Er der nogle der ved hvad der kan være galt ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lupo 3L
  • #1   17. jan 2018 https://www.lupo3lklub.dk/forum/

    Prøv at læse lidt på vedhæftede link.
    Mvh. Gert


  • #2   17. jan 2018 Har selv en lupo 3L og vil sige det ku tyde på at den trænger til en grundjustering. Men det bedste du ka gøre når du ejer en lupo 3L er er og oprette en bruger på https://www.lupo3lklub.dk/forum/ de folk der er der inde har 100% styr på den vogn og du ka søge svar på netop dit problem ved og søge , ved og beskrive den fejl den laver .:-) held og lykke med det .

  • #3   18. jan 2018 som der også bliver skreven bliv medlem af lupo3l klubben.dk. Det blev jeg også da jeg hade lupo 3l. men det kunne godt lyde til den skulle have en grund justering. men det kan også være en dårlig kobling slavecylender. eller den mangler hydraulik væske i systemet. eller der er kommen for meget slør i skifter stangen på gangstillen eller armen er gået løs. Så der er nok at tjekke på den .har skruet meget i de 3ler.
    Og vis det er rigtig slemt er det den skifter gaflen inde i gearkassen der er bøjet eller knækket. Det kan også gøre det du beskriver .


  • #4   18. jan 2018 Det kan være flere grunde til det .
    start med tjek af hydraulik system.ER det tæt,er det olie på ,?
    Grundjustering ,og creep point blok 025
    Hvad med trykkuglen ?
    Kobling cylinder
    går den det i et og det samme gear ?? 3-4 så er dit skifte gaffel i gearkassen knækket
    Førings rør ?


Kommentér på:
Lupo 3L

Annonce