{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  us light
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #1   25. jan 2018 Pille det ulovlige skidt af igen var da en mulighed?

  • #2   25. jan 2018 God ide - er efterhånden ret træt af at møde biler med det lortelys som i øvrigt hedder "US LIGHT" fordi det er der ( USA ) det hører hjemme
    polobjørn


  • #3   25. jan 2018 er du blevet stoppet med det da??

  • #4   25. jan 2018 # 3
    hvem spørger du ????
    polobjørn


  • #5   25. jan 2018 begge

  • #6   25. jan 2018 For mit vedkommende STORT NEJ kunne ikke drømme om at ofre penge på sådan noget
    polobjørn


  • #7   25. jan 2018 Forhåbentligt ikke, det ser fjollet ud både her og i USA
    Men det koster en bøde samt synsindkaldelse hvis man bliver set af politiet smiley


  • #8   25. jan 2018 du må have tilsluttet set forkert



  • #9   25. jan 2018 Det er hans problem hvis han bliver stoppet med det, så længe de ikke lyser kraftigt op og ikke blænder mig er jeg ligeglad.

    - Så ja den er sikkert tilsluttet forkert, virker vist heller ikke med led pærer som jeg ved hvis det er det du har?


  • #10   25. jan 2018 Det ser kun godt ud på US biler.

  • #11   26. jan 2018 De biler jeg kender til er det kodet på nu køre jeg selv "Vag."
    Der er de kodet us light til 40%. Andre er der købt sådan et slags relæ tror jeg nok. smiley
    er ikke selv det største bil geni men altså ja.


  • #12   26. jan 2018 Nu skal jeg være den første til at sige, at jeg ikke kender lovgivningen 100%!! Men ER det såkaldte "US light" virkeligt ulovligt er hjemme, hvis man sådan skal gå i helt små sko? Hvis man nu siger at det kun anvendes i dagtimerne, og det er det eneste som lyser sammen med evt. p lys? Loven siger at lys skal være hvidt eller gult - Og gult er det jo når man anvender blinklys som kørelys? Man må jo også gerne anvende tågelys i for som kørelys, hvis kun p lys anvendes sammen med i dagtimerne. Så kan man komme med argumentet at der ikke er kørelys i den side man blinker til, men sådan er det jo på mange nye biler - Altså at de ligefrem slukker kørelyset i den side man blinker til, for at gøre blinket tydligere? Så hvis US light kan slukkes efter lygtetændings tid, kan jeg ikke se hvordan det i følge loven, kan være ulovligt? smiley Min bil anvender også kun blinklys foran, men den er jo selvfølgelig også fra USA.. Kan godt være jeg er forkert på den selvfølgelig? Men som jeg læser loven, kan jeg ikke se hvad der skulle være galt i det smiley

  • #13   26. jan 2018 Er blinklys ikke orange.?

  • #14   26. jan 2018 Er det ikke en grå-zone? smiley Synes mange blinklys er ligeså meget over i at være gule, som nogle af de lovlige eftermonteret forlygte pærer, er over i at være orange? Men ved det ikke? Kan godt være at du har en pointe? smiley

  • #15   19. apr 2018 Jeg har tilsluttet sådan en og det virker da udmærket godt. Politiet har kørt forbi mig flere gange uden at blive stoppet, og har også kørt efter politiet et par gange. Enten gider de ikke bruge tid på det eller også bare ligeglad med det? Mine lyser heller ikke helt vildt kraftigt da jeg kan justere lysstyrken fra 1 til 10

Kommentér på:
us light

Annonce