{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.206 visninger | Oprettet:

Udstødning Toyota Avensis. {{forumTopicSubject}}

Hey...!!
Jeg har været til syn med bilen i dag, og den dumpede fordi den forurener alt for meget. 1,1 i tomgang og 3,1 i forhøjet tomgang, lambda værdien var forkert og udstødningen var utæt.
Synsmanden sagde at det var ny katalysator og lamdbasonde der skulle til, og det har han sikkert ret i, jeg har i hvert fald ikke selv et bedre bud smiley
Jeg vil gerne lave det så billig som muligt da det er en gammel bil som højst sandsynlig kun skal køre to år mere, og derfor vil jeg gerne købe delene i udlandet da det nok er noget billigere. Men mit tyske er ikke eksisterende så håber en her inde kunne hjælpe med at finde de dele jeg skal have til en god pris smiley
Jeg tænker at købe en komplet udstødning da den er meget rusten og allerede svejst flere gange. Det vil sige, lamdbasonde, katalysator, mellempotte og bagpotte.
Jeg har ledt Ebay tynd og har fundet følgende katalysator som jeg vil mene passer, men alle de andre dele kan jeg ikke finde smiley
Bilen er en Toyota Avensis fra 1998 1,8 4 dørs. Reg nr: UR41508 Motorkode 7-afe

På forhåne tak smiley

Link til katalysator:
https://www.ebay.com/itm/Catalytic-Converter-fits-TOYOTA-AVENSIS-T22-1-8-97-to-00-Klarius-1746002110/232347901056?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning Toyota Avensis.
Kommentér på:
Udstødning Toyota Avensis.

Annonce