{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.065 visninger | Oprettet:

Peter J
Peter J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Golf 7 1.6 TDI Turbo defekt {{forumTopicSubject}}

Er der andre end mig der har oplevet en defekt turbo på en golf 7 1.6 TDI (2013) med kun 90.000 km på klokken?
Min mekaniker var noget forundret over det, men stået af, det er den, øv!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 7 1.6 TDI Turbo defekt
  • Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    sep 2017

#2   2. feb 2018 Det er sgu øv! (Dyrt)

• #3   2. feb 2018 Ja det godt nok tidlig den står af. er det lejeren der er gået i den ?

• Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    sep 2017

#4   2. feb 2018 Det ved jeg ikke. Den begyndte pludseligt at hyle og al trækkraft var væk.

• #5   2. feb 2018 Ikke noget jeg har hørt om. Har lavet golf 7 der har kørt 300.000 med samme turbo gearkasse og kobling svinghjul

• #6   2. feb 2018 Måske brug af forkert olie ?
    Og inden du farer i blækhuset så er det bare et gæt.
    Moderne motorer tåler ikke en billig olie .

• Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    sep 2017

#7   2. feb 2018 Det er vw der har serviceret den, så jeg regner med olien har været den rigtige.. billig var den ihvertfald ikke smiley

• #8   2. feb 2018 Du skal i hvertfald gå til dem og høre om de har noget kulance på sådan en rep fordi 90.000 er ik i orden at turboen går til. Hvis vel og mærke bilen er behandlet i orden

• Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    sep 2017

#9   2. feb 2018 Nu har jeg bestilt rep et andet sted, da jeg var svært utilfreds med vw efter et almindeligt service der i mine øjne var sindsygt dyrt (7000). Jeg har svoret ikke at benytte dem igen..

• #10   3. feb 2018 Peter J. Hvad fik du lavet på det service? For 7000 kr lyder i mine ører ikke som en sindsyg dyr regning for et autoriseret service på en bil fra 2013

• Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    sep 2017

#11   3. feb 2018 Kun service.. olieskift, skift af div filtre og tjek af forskellige ting. Ikke nogle reparationer eller noget.. Jeg var sgu i chok.. havde regnet med det halve.. Hvis 7000 er normalprisen for et service, har min løn godt nok ikke fulgt udviklingen smiley

• #12   3. feb 2018 er den med DSG?

• Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    sep 2017

#13   3. feb 2018 Nej..

• #14   26. okt 2021 hej allesammen jeg har også et problem med min turbo lige pluslige på min golf 7 fra 2015, jeg har et problem med min, jeg havde en periode en lille uge hvor min bil driller med at starte, i en lille uge såden mandag til torsdag, havde den svært ved at Starte lige pluslige, og i fredags der vil den bare ikke starte, mere, også tog jeg den til mekanikeren, kan det passe af min turbo er gået den har kun kørt 220000km

Han starte med at sige jeg havde kommet benzin på hvor jeg sagde nej det har jeg ikke,
    Og efter følgende kom han med nogle kabler som var blevet slidt med tiden, som skulleskiftes og nu hørt jeg så fra ham igår tidligt op morgen hvor han siger min turbo er gået, kan det passe

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 320
    #15   27. okt 2021 En anderkendt mekaniker siger jo ikke at din turbo er defekt uden den er det. Men at det skulle have noget med startproblemer at gøre lyder mærkeligt.
    Hvis du tror din mekaniker tager røven på dig, så er der jo ingen tillid mellem jer, så find en anden.

Kommentér på:
Golf 7 1.6 TDI Turbo defekt

Annonce