{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Ang tectyl {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen..

Vil høre jer herinde om der er nogle der har forstand på tectyl eller dinitol

Jeg har en audi 80 jeg skal have givet en omgang inden det bliver vinter.. jeg har hørt man skal give noget tyndt først, hvad hedder dette evt et link til det hvis i ved det. .

Jeg har prøvet med noget til hulrum og efter 24 timer gav jeg det noget tykt men det begyndte at skille helt vildt og fandt af.. lidt surt.. men heldivis var det kun et lille sted for at prøve..

Håber i kan hjælpe mig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang tectyl
  • #1   2. okt 2006 Altså normalt giver man den først nede under med det tykke... så giver du med det tynde i hulrum smiley

• #2   2. okt 2006 f.eks. så skal man bruge dinitrol på nyere Toyota'er pga. den sealing der bliver brugt er voks basseret... så hvis man bruger pava. resikere man igennem en år række at sealinger bliver opløst.....

Men min egen vectra a for pava... detkan den godt lide... smiley

• #3   2. okt 2006 Der skal bestemt også tyndt i bunden, tit så ved folk ikke at det tykke dinitrol ikke rustbeskytter, der giver en slidstærk hinde som sørger for at det tynde ikke bliver vasket af ;O)

at det skiller forstår jeg ikk helt, er det samme produkt?

• #5   2. okt 2006 xxxl hahahahaahah

• #6   2. okt 2006 Kim vores Dinitrol mand giver altså omvendt.. han siger at alle hulrum skal beskyttes for det er der man får rust... undervognen får som du selv skriver et slidlag for at beskytte imod vind og vejr... Den beste rust beskyttelse du kan få fat i er mineralsk motorolie faktisk... den stopper totalt for vandet og så skal du smide noget voks uden på... men det bruger man ikke mere smiley

• #7   2. okt 2006 Selvfølgelig skal hulrummene havde det tynde eller er behandlingen virkningsløs...

• #8   2. okt 2006 hmm, jeg har hørt man skulle give det tynde først derefter det tykke for at lavet et slid lag.. men jo det var samme produkt.. + jeg lod det tørre 24 timer før jeg gav det andet lag af det tykke.. forstår det hellere ik helt.. men det tynde jeg gav i bunde var det man brugte til hulrum.. kunne ik rigtigt findet noget andet end det.. nok mig det ik har set mig godt få.. men synes det ik rigtigt det kan hjælpe noget at give det nede under det tykker..

Kommentér på:
Ang tectyl

Annonce