{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.554 visninger | Oprettet:

Skifte tmps {{forumTopicSubject}}

Heey bg er det muligt at skifte tmps sensor fra en fælg til en anden.. for ham jeg var hos sagde jeg skulle have nogen nye til de nye fælge.. fordi han kunne ikk skifte dem så ville han ødelægge dem...og så tilbød han mig nogen..

Men tænker måske han bare ville tjene lidt ekstra..

Men kan man gøre det.. eller skal jeg købe et helt nyt sæt til de nye fælge ?

Har en vitara fra 2017

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skifte tmps
  • #1   7. feb 2018 Selvfølgelig kan du det, men chancen er vel 40/60 om de går i stykker eller ej, der skal ik ret meget til at de knækker

• #2   7. feb 2018 Det kommer an på om de er skruet i eller trukket i. Mener at man kan købe dem der er skubbet i løs, altså uden selve tpms modulet som man så flytter over.

• #3   7. feb 2018 Vil Vove at påstå at hvis de går i stykker under afmontering så må man være uopmærksom eller ikke kende sit udstyr ordentlig. Har afmonterer 100 vil jeg tro, og der er kun gået 2 til i processen smiley det er selvfølgelig dem der er skruet i der er tAle om smiley god dag

• #4   7. feb 2018 Man kan sagtens skifte dem fra fælg til fælg, uden at ødelægge dem.
    Dem, som er skruet i (aluventil) skal bare skrues i den ny fælg. 1 min arbejde.
    Dem med gummiventil, skal bare have en ny ventil, som føleren kan igen skrues på.

Dog findes der aluventiler, som irrer ad h til og gør det umuligt at skrue dem af uden at de knækker...

Kommentér på:
Skifte tmps

Annonce