{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Jesper A
Jesper A
Tilmeldt:
12. feb 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Megasquirt information (Loddekolben) - Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Jeg er lige gået igang med et større project med at lave en Vortec 5,7L År2002 og en Automat gearkasse 4L80 om til Megasquirt på motoren og en MSD styring på gearkasse.

Jeg har fået en Megasquirt 1 (MS1) af en makker. Den er købt af Loddekolben.dk for nogle år siden:-)
Når man køber dem så følger der en masse information med den pakke og en CD med information over DIPs osv osv...
Den har været brugt på et andet project. og ja lagt i en kasse. Så der er noget information her imellem den CD er gået tabt.

Er der nogle der har denne information til og ligge jeg kunne få. Jeg har ikke info på de DIPs og små jumper så kan ikke sætte den op.

Og hvis i har information eller MAPs på en sådan V8er vil jeg da også gerne høre mere til dette.

På forhånd tak.

Mvh Jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Megasquirt information (Loddekolben) - Hjælp
  • Jesper A
    Jesper A Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #1   13. feb 2018 OP

  • #3   13. feb 2018 Loddekolben.dk har en kontakt fane. Prøv lige at starte der smiley

    Men til sådan en v8 der ville jeg nok bruge 2 microsquirts hvis det skal være budget-orienteret. Så kan de snakke sammen over canbus og dele sensorer, og programmeres i samme interface.


  • Jesper A
    Jesper A Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   13. feb 2018 TT:
    Ja det er en MS. Den er bare bygget af en her i danmark. Loddekolben. Så den liner ikke de normale mega man ser.



  • Jesper A
    Jesper A Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   13. feb 2018 RSMtuning:
    Mange tak. Jeg kan godt se det. Men tænkte måske han ikke ville bruge så meget tid på dette da jeg ikke har købt den af ham.
    Men kan da prøve:-)

    Godt indput til en løsning. Mange tak.
    Men jeg har jo den MS nu her og der er alle senser foruden VR sensor, Trigger hjul og not en temp sensor(hvad jeg ved af nu her. ). Motoren er en indsprøjt motor fra en GM bil. Men den org styre boks kunne jeg ikke få til at gøre noget. Så der skal jo ikke købes meget.
    Jeg troed at dem Micro var en lidt mere lige til og kan ikke køre alt mellem himmel og jord. Og slet ikke V8 samt i serie.

    Havde det ikke været fordi den styring kom til mig havde jeg nok taget en VEMS da en kami kender den styring når den nu skal køres ind engang.


  • Jesper A
    Jesper A Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   19. feb 2018 op


Kommentér på:
Megasquirt information (Loddekolben) - Hjælp

Annonce