BMW E93 Cab. død for strøm {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
håber i kan hjælpe!!
Jeg har en BMW E93 328I cabriolet fra 2011.
-Den har stået stille længe og er gået død for strøm.
Jeg bruger selvfølgelig nøglen for at åbne den, men har aldrig brugt nøglen før, så da jeg drejer den helt over siger det kling og kan høre noget falder ned i døren (inden i). Efter dette kunne jeg trække hele cylinderen ud.
Dvs. nu står jeg og ikke kan åbne døren manuelt og den eneste nøgle indgang jeg kan finde er føresiden... Ingen bag/under/over nummerplade til trunk. Så kan ikke give den strøm ):
Hvad kan man evt. gøre?
Har prøvet den klassiske luft-pude og bøjle, men kan simpelthen ikke få trukket håndtaget langt nok tilbage i føre-døren, at den åbner.
Skal have bilen klar til sommer... Har ikke ringet til BMW endnu.
Håber i kan hjælpe!
Mhv. ham, der er blevet tilbageholdt af politiet fordi det ligner et tyveri xD.
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 5.481
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 384 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.550
okt 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
-Har prøvet Dansk auto. De har sagt, 1500 i start gebyr og kan de ikke åbne den kan de bugsere den til værksted, helst de udgifter jeg gerne vil undgå xD
-Når jeg trække i håndtaget med bøjle kan jeg se en lille pind bevæge sig i det hul cylinderen sad i, men kan ikke gribe den med noget.
Og hvis jeg sætter en stor skruetrækker i, kan jeg ikke se hvad den skal kunne dreje ):
-Som jeg kender en cylinder, så sidder der forenden, en arm, som netop drejer låsen op, alt dette faldt ned i døren, da jeg drejede den med nøgle. Og så trak jeg hele cylinderen ud ): Så nu er der bare hul ind til og kan lige skimte kanten af en pind, der bevæger sig når jeg trækker håndtaget med bøjle ):
maj 2011
Følger: 33 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 60 Svar: 732
okt 2017
Ja! Har vasket og pudset bilen fra A-Z.. Det eneste sted du kan stikke noget i er føredøren ):
Har læst og læst, Tyskerne har vidst være godt smarte på netop en E93 fra 11" kun at give en et hul i føredøren... -.-
maj 2011
Følger: 33 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 60 Svar: 732
nov 2016
okt 2017
Må prøve at løfte den op og se hvad jeg kan komme til.. Håber jeg kan finde en tykke røds plus kabel xD
Har hørt man kan komme til hjelmen gennem "næsen" på kofangeren, så må nok prøve dette imorgen.
nov 2016
okt 2017
BMW E93 Cab. død for strøm