{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Mercedes - forskellige skærme i samme årgang? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Har kigget på en Mercedes C180 fra '11 - '12 stykker.

Den jeg prøvede har den flip-ud skærm.
Men synes også at kunne finde med en "flyvende" skærm?
Og også en med skærm monteret i "instrumentbrættet"?

Hvad er forskellen på alt det skærmeværk?

Synes klart den flip-ud skærm virker fedest - men hvad er bedst?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes - forskellige skærme i samme årgang?
  • #1   28. feb 2018 Der er de 3 modeller,

    -der er den hvor "Låget" køre op, og der er en lille skærm indeni, dette er ren og skær en radio.

    - Så er der den hvor "Låget" køre op og en skærm køre ud og flipper op, dette er command modellen, dvs der er navigation og mulighed for bak kamera og dvd afspiller osv i.

    - Den sidste er hvor det går ud i et, hvor selve instrument brættet er forlænget, hen over skærmen, det er den nye faceliftet model,


    profilbillede
  • #2   28. feb 2018 Ja, det var også lidt det jeg havde luret, og ud fra billederne, så var den den i midten, som jeg oplevede, da jeg prøvede en C180'er.

    Og da klart den fedeste gimmick - men ja, det smarte ville jo være den faceliftede.


  • #3   1. mar 2018 Jeg havde command'en i min C200 fra 2011 og den var super fed, men skulle jeg ud og have en i dag, ville jeg klart gå efter den nye model, og se om du kan få den store udgave, med navi og det hele i, da det også er lidt mere up to date.

  • #4   1. mar 2018 Er ligeglad med Navi, det har jeg telefonen til.

    Men du siger, at den model, hvor skærmen er integreret i instrumentbordet, der findes også en stor model - men det er så bare softwaren indeni? Altså med Navi f.eks.

    Var det en benzin du havde?
    Hvorfor solgt?
    Noget jeg skal kigge efter ved så'en model?


  • #5   1. mar 2018 Det er jeg temmelig sikker på ja, om der er forskel på selve skærmen turd jeg ikke svare på.
    jeg havde en Diesel, ( har lige oprettet den - se under afventede) jeg havde ikke kørelses behov for en diesel, så har solgt den og købt en gammel pick up truck fra 78 med en v8 bandit i:P

    hvis du har mulighed for det, der er der integreret elektronisk service hæfte i alle de modeller, så kan en fdm mand eller en Mercedes mekanikker fortælle dig alt om den, ellers så bare læg mærke til om den "hakker" ved frisk optræk da konverteren har en lille svaghed.


  • #6   1. mar 2018 Det er så benzin jeg er ude efter.

    Hvad måtte du slippe for så'en diesel? Hvad stod km på?

    Ville jo gerne finde en C180/C200 - allerhelst med læder, auto og xenon smiley :D smiley
    Og så den "nye" skærm.

    Men tror bare jeg venter, og ser om Tyskland kan hjælpe mig måske.


  • #7   1. mar 2018 Ja ja jeg var ude og prøve en 170hk c200 den gik skide godt, og med en fed lyd i, den havde desværre bare gået for meget til jeg blev draget af den.
    min havde gået 260xxx mener jeg da jeg hentede den og gav 168000,- for den men det er ved og være 2-3 år siden

    jaa jeg kunne os godt finde på og finde en igen på et tidspunkt men nu må vi se hva tiden bringer:)


  • #8   1. mar 2018 Prøvede en C180'er, kørt 150k mener jeg, koster 185k

    Men manuel gear, dog den store command flip ud.

    Ville da allerhelst gerne prøve C200, automat og så ok km/l pga. grøn afgift smiley


  • #9   2. mar 2018 jaa men Mercedes er jo kendt for deres stærke diesel motorer, men jaa syntes du skal klart gå efter detr du vil have, frem for hvad du vil nøjes med. det er så ærgerligt og gå og drømme og aut gear og soltag hvis man køre i en med manuel osv, det jo en bil man formentlig skal have mange år:)

  • #10   2. mar 2018 Jaa, det har du ret i.

    Dieselmotorene og km ville jeg være "ligeglade" med ja.

    Men har faktisk aldrig tænkt over deres ry ang. benzinmotorer!


  • #11   2. mar 2018 Er ikke i tvivl om de nok skal være gode, men hvis det er, har jeg en kammerat der arbejder ved Hessel i vejle, som kunne forhøre sig på nogle motorer hvis det noget du vil vide noget om.?? evt svagheder - hvis der er nogen, men alle har vel et eller andet

  • #12   3. mar 2018 Ja, det vil jeg da meget gerne.

    Er interesseret i C180 og C200, fra 2010 til 2015


  • #13   5. mar 2018 Hvis nogen ved noget om, hvor pålidelig gearkassen er, i forhold til manuel og automatisk - så hører jeg gerne om det.

    Vil gerne prøve en med automatisk, men har jo været vant til manuel, så hvis de er lige pålidelige, så kunne en manuel også gå an.


Kommentér på:
Mercedes - forskellige skærme i samme årgang?

Annonce