{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.180 visninger | Oprettet:

Mercedes cls 500 el fejl {{forumTopicSubject}}

Hej.
Skulle hente en ny bil i dag. En 2006 cls med 5.5'eren. Har prøve kørt den 2 gange før, uden bøvl, men i dag var det jo koldt, og den ville ikke starte hos forhandleren, så prøvede 2 gange, uden held, men indstrumenterne gik ud, og vil ikke tænde igen.

Nogen der ved hvad der er galt. For tog den med hjem. ??????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mercedes cls 500 el fejl
  • #1   26. feb 2018 Lige præcis hvad der er galt er et godt spørgsmål, men CLS´eren har jeg netop fået at vide man altid skulle holde sig fra netop grundet el-fejl, og en hammerdyr undervogn der går i stykker.

Det kan jo være alt fra et stik, et fladt batteri til alt muligt andet..:) Har du målt på den?

• #2   26. feb 2018 Kørte jo bilen hjem, startede den med en booster, og satte en lader på, i deres værksted..
    kørte den derefter hjem, ca 40 km, hvor intet virkede i bordet. Hverken Benz, varme, omdr, fart målere.

• #3   26. feb 2018 Det kan jo nemt være batteriet der er dårligt. Så evt skift det ud det jo ikke en særlig dyr ting. og så ved du det er nyt .

• #4   26. feb 2018 Det lyder mærkeligt, men ikke umuligt. Du har været alle sikringer igennem?

• #5   26. feb 2018 Men jeg har været dem igennem.. der var 4 ved siden af batteriet, og fandt en kasse i motorrummet.

• #6   26. feb 2018 Jeg ville gå dem igennem slavisk for at dobbelt tjekke. Ikke mange kan sige sig fri fra at have overset en sikring der var gået, selvom man havde kigget første gang.. smiley

• #7   26. feb 2018 Bilen starter jo fint lige nu. Den havde nok bare stået for længe hos forhandleren uden at blive brugt.

• #8   26. feb 2018 Kan jeg godt gøre. Synes bare det er weird at alt døde lige der.
    Men er der andre sikringer. ?

• #9   26. feb 2018 Jeg kender ikke direkte til Mercedes, men det er ikke unormalt med to sikrings bokse. På min sidder der en samling under rattet samt oppe under handskerummet.
    Men din manual burde fortælle hvor de er. Og ellers burde Google nok kunne hjælpe dig med placeringerne.

• #10   26. feb 2018 "Bilen starter jo fint lige nu. Den havde nok bare stået for længe hos forhandleren uden at blive brugt."

Til dels enig - men jeg var aldrig kørt fra forhandleren med en CLS i den "stand" med mindre jeg fik den kastet i nakken. Den måtte forhandleren løse inden pengene faldt smiley

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 605
    #11   27. feb 2018 Av av, modigt at hive den med hjem. Men på den anden side, det kan nok ikke være det dyreste problem. Har du købt engros?

• #12   27. feb 2018 Ja. Men lod være med at betale i dag, banken lukkede inden vi fik bilen startet.
    Kender sælger, så det var ikke et problem.
    Men har kigget sikringe 3 steder på bilen nu. 2 gange og kæresten en gang.
    Motor rum indstrument bords siden, og bagage rum.
    Og sat nyt batt i. Intet hjalp.

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

#13   27. feb 2018 Jeg ville prøve at skifte sikring nummer 5 ved instrumentbord. Det er den til speedometer. Den kan jo have en defekt uden at det lige kan spottes.

Virker kontakten til udvendigt lys?

• #14   27. feb 2018 Ja. Jeg kan tænde og slukke lyset på bilen.

Hvor sidder sikring fem.

Målte på sikring 52 og den virkede.

profilbillede
  • #15   27. feb 2018 Lod mærke til igår at mine spejle ikke går ind, også en fejl jeg læste mig frem til på google.

• #17   27. feb 2018 her er lige et par link det kan være det er det af det din fejler.
    https://youtu.be/Sx3cEXzODpk

https://youtu.be/RNlDHWWaYGs

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

#18   27. feb 2018 Mente også 52... Beklager tastefejlen. smiley

• #19   27. feb 2018 Sikring 52 burde vel være nem at verificere, er der lys i handskerummet tænker jeg ?
    Når så du konstatere at ja det er der, så er næste trin vel at få en tester på. Måske kan en simpel odb2 læser give dig et hint om hvad problemet er, og ellers er det vel en rigtig tester der skal til...

• #20   28. feb 2018 Fandt fejlen.
    Pillede indstrumentet ud og ventede 5 min. Så satte jeg det i igen med strøm på bilen.
    Så nulstillede den sig.
    Læste om det på en US side ????
    Takker for forslagene.

• #21   28. feb 2018 Fedt at du fik det løst, og tak for feedback. Så lærer vi andre nemlig også noget.

Kommentér på:
Mercedes cls 500 el fejl

Annonce