{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.307 visninger | Oprettet:

claus j
claus j
Tilmeldt:
18. apr 2009
Emner: 4 Svar: 54

Klimaanlæg e46/ problemer {{forumTopicSubject}}

Har en e46 som jeg lige har købt, termostaten blev defekt lørdag, udskiftet med det samme og alt ok der.. har derefter konstateret at klimaanlægget giver alt for meget varme, måske den ik give kold luft... tænker lidt det virker underligt selvom der mangler skulle mangle Aircon væske ( klima ) at den bliver så varm i kabinen, nogle der har et bud på hvor jeg starter med at kikke ?
Mvh Claus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klimaanlæg e46/ problemer
  • #1   5. mar 2018 Du kan prøve at skifte varmeventilen, det var årsagen til nøjagtigt det samme i min. Du kan evt prøve at skrue helt ned for temperaturen, og kun sætte luft til at komme ud i ansigtet, altså den midterste knap, på den måde kunne min godt lave en smule kulde, men det blev som sagt afhjulpet af en ny varmeventil. Den sidder cirka under luftfilterkassen.

  • claus j
    claus j Tilmeldt:
    apr 2009

    Emner: 4 Svar: 54
    #2   5. mar 2018 Tak så har jeg noget at gå efter smiley du skriver luftfilterkassen, tænker du på pollenfilter kassen eller luftfilteret ? Har prøvet det med blæs på mindste trin til hovedet og det gav lidt kulde, så det virker som samme problem jeg har smiley

  • claus j
    claus j Tilmeldt:
    apr 2009

    Emner: 4 Svar: 54
    #3   5. mar 2018 Så var jeg ude og kikke på banditten smiley den kølede og gav kold luft efter jeg forsigtigt havde banket på ventilen smiley håber den bliver ved med at virke smiley

  • #4   5. mar 2018 Ja, så er det nok synderen, den er nem at skille af og rense hvis du har mod på det (det hjalp dog ikke på min). En anden måde at teste om det er den, er ved at sætte klemmer på slangerne ud til ventilen, sådan at der ikke kommer kølevand den vej. Det prøvede jeg, og på den måde kunne jeg se den kunne køle efterfølgende, og så var synderen fundet.

  • claus j
    claus j Tilmeldt:
    apr 2009

    Emner: 4 Svar: 54
    #5   6. mar 2018 X er fingere for det var den ene gang den ventil hang, ellers må jeg gi den en gang manuel motion hvis den hænger igen, tak for tippet smiley

  • claus j
    claus j Tilmeldt:
    apr 2009

    Emner: 4 Svar: 54
    #6   11. jun 2018 Iøvrigt kom fejlen igen, skilte banditten af og der sad et stykke plast i klemme i ventilen så den var altid åben.... ud med den og har virket perfekt her i varmen B)??

Kommentér på:
Klimaanlæg e46/ problemer

Annonce