{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Henrik R
Henrik R
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 19

Transporter - Toppakning? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har fornylig købt en ældre T4 der har visse fordele som gør den bevaringsværdig et stykke tid.

Dog er fejlen her

Ved kørsel på motorvej/Landevej køre den perfekt, lugter ikke og ryger ikke, ( Ikke mere end alle andre)

Når den holder i tomgang, lige efter kørsel, så driller den, vandet ´svulper´ud af overløberen og den er bare meget varm ( Blæseren tænder hellere ikke)
Den er trykprøvet i beholderen og den taber trykket.

Nu er spørgsmålet, kan det være termostat,Slange eller noget andet end toppakningen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Transporter - Toppakning?
  • #1   11. mar 2018 Det kan nemt være termostaten der skal skiftes.Det kan også være din vandpumpe der ikke er helt god længere.men vis det var mig ville jeg skiftet den termostat først.og så også evt den temperatur sensoren til blæseren. eller blæsere selv. Det skal du jo lige måle ud Hvad der er gået til der jo. nu har du tjekket at køler systemet er udluftet rigtig da der nemt kan være en luftlomme så det ikke køre rundt i systemet som det skal. for har set flere der lige har døjet med det på en t4er

• Henrik R
    Henrik R Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 19
    #2   11. mar 2018 Nej, hvordan udlufter man ?

• #3   11. mar 2018 prøv at kigge på de to slanger der går på dit varmelegeme. ind til bilen. på den ene slange sidder der en ventil du kan løsne vis jeg husker rigtig. starte bilen og prøv at løsne den. og se om der kommer luft ud. vis der gør bliver du bare ved til der kommer køler vand ud.men husk at hælde på køler vand beholderen også . men det giver sig jo selv .:-)

• #4   11. mar 2018 Hvis den taber trykket, er noget utæt.

Hvis ikke du kan se vand komme ud nogen steder, er der kun toppakningen tilbage.

• #5   11. mar 2018 Og hvis så ikke er de andre ting, men toppen, så er det nok væggen mellem cylinder 4&5 der er færdig.

Kommentér på:
Transporter - Toppakning?

Annonce