{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.071 visninger | Oprettet:

john n
john n
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6

CITROËN BERLINGO 2,0 HDI start problem {{forumTopicSubject}}

Hej efter den hade stået stille i to dage ville jeg lige starte berlingoen og den startede selv om batteriet virkede svagt. nå men dagen efter ville jeg lige starte den igen men her starter den ikke men snore bare
rundt lige meget hvor meget sker der intet ?????? er der en der har en god ide til hvad det kan være
pumpebold kan pumpes op men er blød igen straks efter jeg har prøvet at starte
jeg har taget fødepumpen ud af tanken (møg besværligt) men kan kun se to ledninger til tankføleren så den ligner ikke en pumpe
hjælp jeg er pt løbet lidt tør for ider har i nogle idere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CITROËN BERLINGO 2,0 HDI start problem
  • #1   16. mar 2018 når du har en hånd pumpe i motor rummet. Så der ingen el pumpe i tanken. har du prøvet at sætte et sæt start kabler fra en anden bil på den?. vis den mangler strøm så kan døje med at starte. også selv om den kan køre starteren rundt. Hvad med diesel filter har du skiftet det ?

• #2   16. mar 2018 Har du sat booster på og låst bilen. Låst bilen op og prøvet at starte. Men 406 lavede lidt samme nummer nå den var lav for strøm.

• john n
    john n Tilmeldt:
    maj 2003

#3   16. mar 2018 Ja det har været blister på og låst op og i

• #4   16. mar 2018 Min lavede bare startspære fejl np Batteri spændingen var under 12v.
    Men jeg havde dog ingen pumpe ude i motor rummet...

• john n
    john n Tilmeldt:
    maj 2003

#5   16. mar 2018 Nu prøver jeg at montere fødepumpen igen og et nyt batteri samt låser op og starter med det sæt nøgler som normalt bliver brugt

• #7   16. mar 2018 prøv at pille stikket af en af dyserne smiley

• john n
    john n Tilmeldt:
    maj 2003

#8   20. mar 2018 nå men jeg er nået der til hvor der intet kommer gennem dyserne og den starter fint med diselstart kan filteret være så stoppet at den ikke kan fødes der sider et stik i toppen af filteret med 12v i hvad er det til ????? ville gerne prøve at skifte filteret men vil gerne vide hvad der kommer af fjeder og andre dimse dutter når jeg skiller det ad

• #9   20. mar 2018 Der har intet kommer på min HDI... Hvad med stikket til Højtrykspumpen og stikket til dysser. Det lyder mere og mere som en startspære fejl.

• #10   20. mar 2018 på de filter sidder der normal en sensor der varmer diesel op med . nu du siger der er 12v til den. Så det sikkert den. men nogen har to ting koblet til den det ene er den opvarmer og det anden er en sensor der fortæller vis der er for meget vand i dieselen filteret. men på min Peugeot har jeg også kun den opvarmer. men ja det kan været stoppet så meget at den ikke kan få diesel .og det er ikke en stor opgave at skiftet filteret. Det kan du nemt gøre. husk at fylde filteret op med diesel. Det altid en god ting at gøre ellers kan der være meget luft i systemet der skal ud.ellers brug hånd pumpen til det nu når du har den.Det bare og pumpe til den bold bliver hård .

• #11   20. mar 2018 har du prøvet at sætte en tester på og se hvad fejlkoder den har ?

• john n
    john n Tilmeldt:
    maj 2003

#12   2. apr 2018 Hej gutter jeg nåde der til hvor jeg måtte erkende at der skulle et kloger hoved til jeg fik hurtig en besked om at højtrykspumpen ikke lavede tryk ....tja den er godtnok dyr så jeg overvejer at købe en anden berlingo men i skal have tak for alle rådne god påske

Kommentér på:
CITROËN BERLINGO 2,0 HDI start problem

Annonce