{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toyota Auris 1,8 HYBRID 2014 og frem
  • #1   16. mar 2018 De er ikke besynderlige økonomiske på motorvej, jeg kørte fra Århus til Midtsjælland og brugte i snit 5,8 L/100 km, og kørte forholdsvis pænt og holdte i kø hvor den selvfølgelig kører på el smiley Jeg vil tro den i PWR mode på motorvej køre 15

• #2   16. mar 2018 tak for det. Og det er præcis sådan en Auris, jeg henviser til? smiley

• #3   16. mar 2018 Det er jo firmabiler på guleplader men lige umiddelbart ja samme motor og teknik, men den er maks et par år smiley
    Det er bestemt ikke en racer bil med i PWR mode kører den godt og med moment som jeg synes den mangler i alm kørsel, men kommer også fra turbo diesel biler smiley
    Automatgearet er specielt men man bliver hurtigt glad for det så længe man ikke giver for meget gas smiley

• #4   16. mar 2018 modtaget. Tak for hjælpen smiley

• #5   16. mar 2018 Kommer meget an på om du kører 110, 130 eller 140.
    Over 110 begynder det at gå ned af bakke smiley Jeg kører nok 17-19 ved 110-120 i snit. Jævn fart er der hvor man vinder noget, op og ned i fart hele tiden koster.

Min er en 2017 stationcar.

• #6   16. mar 2018 Vi har en Hybrid Touring Sports fra 16.
    Den kører typisk 19-21 km/l ved blandet kørsel.
    På langtur på motorvej 110 km/t og jævn hastighed kan den godt holde 22-23.

Men den skal køre nogle km før den begynder at blive økonomisk, tror først vores startede med at være på den pæne side af 20 generelt efter 25-30.000 km.
    Og så betyder din kørestil alt.

Kommentér på:
Toyota Auris 1,8 HYBRID 2014 og frem

Annonce