{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.440 visninger | Oprettet:

Bakkamera {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Har nu kæmpet i flere timer med at monteret et standart bakkamera på min lancer fra 2011, som er udstyret med efter monteret android skærm.

Mit problem er så, at ligemeget hvad jeg syndes jeg gør så kommer der intet frem på skærmen, endte med at smide en volt meter på, men fandt ud af at jeg på en måde har formået at få baklyset helt til Ikke at virke, efter jeg brugte dem som strøm kilde. Kan ikke finde sikringen til dem?

Desuden er mit spørgsmål hvilke ledninger skal den sætter til på skærmen, skal phono kablet i video in, eller brake light video in.

desuden det lille kabel der også skal i radioen, har en ledning der hedder brake, skal den sammensættes der?

Er virkelig fortabt. Så alt hjælp er brugbart.

mvh Emil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bakkamera
  • #1   27. mar 2018 Tænker den skal i video in og at break video in er til en dvd afspiller som du kun kan se med håndbremsen trukket, men det må da stå i din manual smiley
    Og dit break kabel skal til håndbremsen hvis du vil se film på skærmen når du er parkeret smiley


  • #2   27. mar 2018 Det er et samlet sæt fra eBay, altså skærm og kamera. desværre fulgte der ikke den helt store forklaring med...

  • #3   27. mar 2018 Sådan er det jo når man køber discount så er det discount = find selv ud af det smiley smiley smiley
    polobjørn


  • #4   27. mar 2018 Skærmen er helt utrolig god kvalitet, mange mange mulgheder osv.. men ledningerne er simpelthen ikke til at regne ud.. men ja du har nok ret


  • #5   27. mar 2018 Break kablet er et stel kabel, dvs. det skal sidde på noget med stel, håndbremsen vipper på en kontakt som giver forbindelse til stel, så du kan nøjes med at forbinde det kabel til det nærmeste stel, fx på selve anlæget, også kan der ses film på det når som helst.

    Bak kameraet plejer at have et video stik, som skal til in på anlæget, også er der minus og plus kabel til kameraet, minus skal selvfølgelig bare på noget stel, plus ledningen er der nogen som sætter til selve baklyset, andre sætter det til baglyset, så det konstant har strøm når man kører, også går der en ledning fra anlæg som hedder "reverse" det skal sættes til bak lyset, eller relæ, for det får skærmen til at springe over på kameraet når du sætter bilen i bakgear smiley håber det giver mening


  • #6   27. mar 2018 Tjek alle sikringerne smiley og uanset hva du gør så er det den sidste du tjekker der er sprunget smiley

  • #7   27. mar 2018 Det er en stor hjælp Dalsgaars! Jeg har desværre kun 3 ledninger fra radio at "lege" med, brake, key2, og I R, siger det dig noget?

  • #8   27. mar 2018 Nej intet desværre, har aldrig set de ledninger før :s

  • #9   27. mar 2018 IR kunne være strøm til infrarødt lys til kameraet om natten men ved det ikke

  • #10   29. mar 2018 IR kunne også være til udvidelse til høretelefoner hvis man får skærme i bilen, eller bare nøjes med anlæggets skærm, men er ikke sikker

Kommentér på:
Bakkamera

Annonce