{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Golf 2 1.6 benzin {{forumTopicSubject}}

Hej gutter har en golf 1,6 benzin med 69 hk, den står med høj tomgang , flangen er ikke revnet, den er tæt og angående vokstermostat ved kabu, kan jeg ikke finde den, så et oplæg, hvor en skrev, den skulle sidde under 2 stjerneskruer og peje ud mod ventildæksel men siger ikke lige mig noget. mine vacum slanger er tæt, sidder der en vokstermostat ved kabu på min model, og hvor, tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 2 1.6 benzin
  • #1   23. apr 2018 tag lige et billede af karburatoren der er nogle forskellige modeler så er det lidt nemmere at hjælpe

• #2   26. apr 2018 det er med monopoint, så spørgsmålet lyder nu på hvad skylles omdrejningerne. smiley

• #3   27. apr 2018 hvis den er med monopint er der ingen voks termostat .Tjek temp følerne der sidder på vandstudsen om de er i orden .hvis de er det vil jeg tro at det er et def gaspjældspotmeterder er def
    men det kan være mange ting det kunne måske også være en halv defekt labda sonde men det vil en co2 test kunne vise

• #4   27. apr 2018 Alle slanger skal være tæt og planchen skal også være tæt. Der er også nogle o ringe som kan være utætte. Jeg bor ca 25 km fra Viborg hvis du har lyst kan du komme forbi og vi kunne se på det en dag.

Kommentér på:
Golf 2 1.6 benzin

Annonce