{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.936 visninger | Oprettet:

Ctek lader {{forumTopicSubject}}

Jeg har mig et par Biltema/lidl batteriladere til simpelt vedligehold på vognparkens batterier når de hhv. Holder I vinterhi og på værkstedet, eller blot trænger til en opfriskning.

Men jeg vil gerne have fat i den ultimative lader der kan redde de batterier der er helt flade osv., men synes det er en jungle at shoppe de Ctek ladere.
Hvilken lader er mest alsidig og hvad har i/vil I vælge til at få liv i batteriet på gamle skrammelkasser og små lastbiler mv.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ctek lader
  • #1   2. maj 2018 jeg bruger en mxs10

• #3   2. maj 2018 jeg et par mxs 25, de virker fint.. men det gør de alle jo... smiley

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #4   2. maj 2018 der er ingen lader der kan "redde" et batteri men kun lade dem op alle ctek ladere er fine jeg har en på 5 amp virker perfekt til mit brug
    der findes nogle vedligeholdelses ladere til både hvor de lader aflader osv der giver batterier væsentlig længere levetid men de er dyre

• #5   3. maj 2018 Ved helt flade batterier bruger jeg denne.

https://www.harald-nyborg.dk/p5027/deca-vaerkstedslader-400e

Men har de samme ctec ladere som du selv omtaler.

Har endnu ikke prøvet med en ctec lader, at starte et fladt batteri op, men booster dem altid med dem i linket først. og ctec på efter en lille time.
    Men når et batteri er dødt har jeg erfaring med at en ctec ikke kan få gang i batteriet igen, men førhen satte jeg bare det dårlige batteri sammen med et der var godt, og ladede på begge samtidigt, og efter kort tid, kan man så pille det gode batteri fra igen, og lade på det dårlige igen.
    Men selvfølgelig er et dårlig batteri et dårlig batteri og bliver ofte ikke helt 100% efter det har været helt drænet.

• #6   3. maj 2018 Jeg har en MXS 5.0 og den kan IKKE lade helt flade batterier.
    Jeg har også ladet mig fortælle at der ikke er nogle af de almindelige Ctek ladere der kan lade helt flade batterier op, men jeg ved desværre ikke hvad minimumsspændingen skal være før en Ctek kan lade.
    Til vedligeholdelse af en bil der står opbevaret vinteren over fungerer den dog ganske fint.

• #7   3. maj 2018 #6 bare over på “supply” program, så skal der nok komme liv..
    Har selv en ctek mxs 7.0 til bilen og så en xs 0.8 til mc’en..

• #8   3. maj 2018 #7 MXS 5.0 har ikke et "supply" program, kun "lille", "normal", "AGM" og "Recond" program.

• #9   3. maj 2018 #8
    Kan den ikke slå det i gang på recond programmet så? smiley

• #10   3. maj 2018 #9 ikke hvis spændingen er alt for lav, jeg har prøvet, jeg satte så en anden lader på for lige at give den lidt ekstra spænding, og derefter kunne Ctek'en godt tage over.

Kommentér på:
Ctek lader

Annonce