{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fiat grande punto 2008
  • #1   9. maj 2018 Har du tjekket, indsugnings, rører, om der er hul på dem eller utætheder nogle steder?

• #2   9. maj 2018 Ja jeg syntes ikke jeg kan finde noget. Den har lige fået ny egr ventil i dag det løste ikke problemet.

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 8 Svar: 22
    #3   10. maj 2018 Hvad med diesel filteret?

• #4   10. maj 2018 Den har lige fået nyt luftfilter, diesel filter, egr ventil og luftmassemåler. Det er ligesom om den ikke registrer at jeg træder på speederen med det samme der er et til flere sekunders forsinkelse på. Den gør det også når jeg skifter op i gear og skal gi den gas igen.

• #5   10. maj 2018 Har den nemmere ved at tage fat hvis du trækker den lidt højere op i omdrejninger inden du skifter gear?

• #6   10. maj 2018 Ja lidt. Det er som og dem mister tabet pusten når jeg slipper koblingen og gir gas.

• #7   10. maj 2018 Jeg skiftede egr ventilen i går og kørte en kort tur i går aftes og der var ikke nogen forskel. Jeg har så kørt en længere tur til her til morgen nu det har umiddelbart hjulpet lidt på det den trækker meget bedre den er bare stadig længe om og registere jeg trykker på speederen.

• #8   10. maj 2018 Hvis den er diesel, og du har partikelfilter i katalysator, så kan den være den er fyldt. Og som du skriver, hvis den har det bedre ved at den har fået gass, så prøv og køre en lang tur hvor du giver den bund gass, så du kan brænde noget af det af. Eller en rensning med en tester.

• #9   10. maj 2018 Okay det er en diesel men uden partikelfilter.

• #10   12. maj 2018 Tak for svar det er egr ventil der driller når jeg afmontere stikket køre den som den skal.

Kommentér på:
Fiat grande punto 2008

Annonce