{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Bremser {{forumTopicSubject}}

Hej der ude
Har et bremse spørgsmål har haft min Touran 2006 fra ny . Efter ny orginal hovedcylender for noget tid siden syntes jeg pedalens vandregang er blevet længere ikke så hård som før VW sagde at så kunne de være bremseslanger der gir sig lidt
Har fået luftet ud flere gange både med maskine og manuelt ingen luft tilbage nogen som afhjælpe det problem
Mvh Brian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremser
  • #1   10. maj 2018 Bremseslangerne bliver da ikke pludseligt bløde, og giver efter fordi man skifter hovedcylinder!! Sikke noget vrøvl og indbildning. Der er stadig luft i dine bremser. Løsn udluftningskruerne en efter en, uden at træde på pedalen, sørg for der er bremse væske nok på og vent til det flyder jævnt med væske ud af hver skrue. Sværer er det ikke

  • Jacob Randrup K
    Jacob Randrup K Tilmeldt:
    jun 2017

    Følger: 2 Svar: 19
    #2   10. maj 2018 Stod engang med en Touren godt nok fra 2007 der blev jeg nød til og udlufte med tester efter skift af hovedcylinder smiley

  • #3   10. maj 2018 udluftning med tester er kun nødvendigt ved skift af abs blok, eller hvis systemet har stået uden bremse væske i længere tid

  • #4   10. maj 2018 hvis man skifter hovedcylinder, kommer der så luft i blokken? det tænker jeg

  • #5   10. maj 2018 Der kommer luft igennem blokken ja, men ikke luft bag stemplerne i blokken, så det burde ikke være nødvendigt at lufte ud med tester hvis hovedcylinderen er udskiftet samme dag som systemet åbnes

  • #6   11. maj 2018 Den er blevet luftet ud som den skal men ved ikke om det var samme dag med hovedcylender som systemet blev åbnet
    Men det med tester hvordan fungere det
    Mvh Brian


  • #7   11. maj 2018 på nogen biler, når man har sat tester på, er der en menü,
    til at udlufte bremse systemet

    når man så gå ind i den, så skal man følge anvisningen,
    så fortælller tester dig, hvad du skal gøre og i hvilken rækkefølge

    så får man udluftet abs blokken også


  • #8   11. maj 2018 Har vi lige prøvet uden bedring øv men tak for hjælpen alle sammen må nok bare leve med det ????

Kommentér på:
Bremser

Annonce