{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Lauge K
Lauge K
Tilmeldt:
7. maj 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

gevindundervogn {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige det problem på min e46 efter jeg har monteret gevindundervogn. Hvilket er at det kommer en klonk lyd når jeg drejer hvis tårnleje-møtrikken bare er en lille smule spændt. og hvis den er løs, ja så kommer der klonk lyde når jeg kører over bumb. jeg har prøvet at smøre kugleledet i toppen alt hvad jeg kan med skf leje fedt osv. men det er der stadig.
Mit spørgsmål er: Er det noget der skal køres væk eller er det noget man kan fixe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gevindundervogn
  • #1   15. maj 2018 Har du ikke spændt møtrikken ved tårnlejet eller hvordan skal det forstås?

  • #2   15. maj 2018 har du selv lavet det ? vis gerne nogle billeder

  • Lauge K
    Lauge K Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   15. maj 2018 ja jeg har selv monteret det og jeg ved med garanti at alt sidder som det skal. fjederbenene var samlet i forvejen da jeg fik dem. kan man ligge en video ind her egentlig? fordi jeg har en video af det

  • #4   15. maj 2018 ja under video osv , har du haft sikret du fik skive imellem og son , er du os 100 på at undervognen er den rigtige ? altså mht diameter på gevind og tårnleje for det skal jo side stramt som .... smiley


  • #5   15. maj 2018 lavede den fejl at jeg ikke tjekede jeg fik en undervogn til en e46, fik istedet til en ford smiley det opdagede jeg først da tårnlejet kunne vippes på dæmperen smiley smiley , ps der stod ford med småt på en smadret overtappet kasse

  • Lauge K
    Lauge K Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   15. maj 2018 jeg går lige ud og piller lortet af og tager et billede! smiley

  • Lauge K
    Lauge K Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   15. maj 2018 nå jeg har taget det benene af og smurt hele lortet ind i fedt, hvilket ikke gjorde noget som helst bedre. jeg prøver lige at finde ud hvordan jeg lige ligger sådan en video op..

  • #8   15. maj 2018 ja det ikke godt gjordt , banker det er det garanteret samlet forkert , for havde din tårnleje været defekt kunne du mærke det med det samme når du prøver at sætte den ned over dæmperen

  • Lauge K
    Lauge K Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #9   15. maj 2018 Der er ikke tårnleje.. det er erstattet med et kugleled, hvilket også er det er larmer men jeg ved ikke hvordan man for den til at køre mindrere stramt i det kugleled

Kommentér på:
gevindundervogn

Annonce