{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

Bagklap død? {{forumTopicSubject}}

Min A4 B7 Limo har “automatisk” bagklap som jeg kan åbne på nøglen og i førerdøren. Men i morges da jeg startede bilen fik jeg fejlmeddelelse på venstre og højre tågelygter bag og nummerpladelys. Håndtaget til klappen virker heller ikke.

Jeg kan pt kun åbne til bagagerummet ved at sætte nøglen i og dreje.

Er der nogen herinde der har et forslag til hvordan jeg løser dette problem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bagklap død?
  • #2   29. maj 2018 Kan du præcisere Benjamin.

    En bestemt ledning, et bestemt sted?


  • #4   29. maj 2018 Jeg kigger der, tak smiley

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #5   29. maj 2018 Det er som nævnt sikkert en knækket ledning, som kan blive rigtig rigtig dyr at finde hvor fejel er

  • #6   29. maj 2018 Har før set der er sikringer i bagagerummet på en bmw til bagklap og centrallås. Ved ikke om det er der også på en audi?

  • #7   29. maj 2018 Det kan nemt være en sikring der er røgen. Så tjek dem alle og tjek også stil til bagklappen og baglygter. da den også kan give de fejl vis den er dårlig. men ellers er der kun at gå alt igennem derefter .prøv også alt tjekke hvor ledning nettet fra bag klappen går ind i taget/bil der kan de også finde på at knække.Du kan prøve at sætte en tester på. Det tit der lægger en fejlkode på sådan også. og det kan også være fugt i komfort modulet. Det er set før også

  • #8   29. maj 2018 Sjovt. Nu har den ikke virket hele dagen, og pludselig da jeg skulle vise det til en der kunne hjælpe mig, så åbnede klappen. Typisk.

    Nå, jeg må se om det vender tilbage.
    Tal for input!


  • #10   21. jun 2018 Lige en opdatering.

    Problemet er løst. Jeg kunne ikke vente på tid hos Audi så endte med selv at skære "kablet" op for at finde ud af, at 4 ledninger var knækket midt over og 2 var godt på vej.
    Efter en hurtig test fandt jeg ud af, at det kun var det og de blev derefter loddet på.

    Nu virker klappen igen efter hensigten.


  • Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 36
    #11   26. jun 2022 Hej Nicklas. Kan du huske hvor på ledningsnettet der var brud? Min S4 B7 har fuldstændig samme fejl nu.

Kommentér på:
Bagklap død?

Annonce