{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.825 visninger | Oprettet:

Rasle lyd fra motor rum {{forumTopicSubject}}

Hej bg...

Min bil laver ja det svært at beskrive men lidt hen a en rasle lyd ved acceleration...

Har prøvet at få lyden frem når jeg holder stille men der sker der ikke noget..

Det kun når jeg køre og trykker lidt på speederen.. Altså ved acceleration..

Bilen er en vitara. Fra 2017 så så ja forholdsvis ny bil..

Det lyder som om noget er løst eller en ventil.. Er bange for motorren er ved at stå a.. Nogen der har en ide hvad det kan være.. Er det måske bare køleren?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rasle lyd fra motor rum
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #1   3. jun 2018 Du skal nok bare få den fragtet på værksted, der er jo garanti på. Og lad være med at køre i den, så kan garantien bortfalde.

  • #2   3. jun 2018 Vil ikke mene den behøver at blive fragtet.. For så slemt er det ikke...

    Det er der ikke konstant... Det kommer engang imellem... Kun ved acceleration...

    Men ja må få tjekket den på værksted.. Bare ikke altid lyden er der...


  • #3   3. jun 2018 Hej nu tjekkede jeg lige motor rummet... Og så det varme skjold der sidder foran er lidt. Løst.. Den ene bolt er rustet... Og ja ved den bolt kan man rykke varmeskjoldet frem og tilbage en smule sådan en 1-2 cm.. Kan det virkelig være der der gir den der lyd... For det er der kun når jeg er i fart og ved acceleration.. Og ikke hele tiden men engsng imellem.. :)??

  • #4   3. jun 2018 Ja sagtens, kan også være den kun gør det ved kold eller varm motor smiley Vores Avensis tabte varmeskjoldet ned på røret da den ene clips knækkede, det lød som om motoren havde knækket sig og der kørte en del metal rundt oven på stemplerne smiley

  • #5   3. jun 2018 lad være med selv at pille ved det når der er garanti på bilen, det kan bare få dig i problemer med værkstedet, afsted til Suzuki og få dem til at kigge på det

Kommentér på:
Rasle lyd fra motor rum

Annonce