{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.810 visninger | Oprettet:

Visning af brændstofforbrug på Peugeot 208 {{forumTopicSubject}}

Hey folkens

Har lige investeret i en Peugeot 208 Allure årgang 17
Lækker bil, men kunne godt tænke mig at se brændstofforbrug.
Er der en sjæl herinde der ved om det er muligt at den kan vise km/l, l/100km eller afstand til tom tank?

Sådan en ny bil må da for fanden kunne oplyse mig om det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Visning af brændstofforbrug på Peugeot 208
  • #1   8. jun 2018 Det viser den på skærmen i midten så trykker du på den der er vidst ligesom en bil.

• #2   8. jun 2018 Fulgte der ikke en brugermanual med?

• #4   9. jun 2018 I menuen hvor du også har "radio" så vælg den længst til højre der hedder "Driving"

• #5   23. sep 2019 Hvis jeg trykker på kørsel i min bil, kommer der kun indstillinger frem, har nogle haft samme problem?

• #6   24. sep 2019 Line som nævnt i 3# skal du bare trykke helt ude i enden af viskerarmen, så vises det på skærmen i midten af bilen.
    Ved første tryk får du nuværende oplysninger at vide. forbrug, distance tilbage i tanken og gennemsnits hastighed, samt hvor længe motoren har været slukket hvis man køre med det eco tændt.
    Ved tryk 2 eller 3 gange har du 2 triptællere med gennemsnitlig forbrug samt hastighed. som du selv kan nulstille som du løster, ved at holde knappen inde på viskerarmen, mens du er på den der vil nulstille.

Kommentér på:
Visning af brændstofforbrug på Peugeot 208

Annonce