{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skifte Hyd ventilløftere bmw 318i m43
  • #1   11. jun 2018 Det finder du ikke.. Søgte selv for en ven for nogle måneder siden. Er du mekaniker kan du måske få adgang til nogle diagrammer/billeder.

Men det er ikke noget man bare lige går i gang med føler jeg mig ret sikker på. smiley

• claus j
    claus j Tilmeldt:
    apr 2009

Emner: 4 Svar: 54
    #2   11. jun 2018 Ok tak, lader mig nu ikke sådan skræmme af sådan en reparation smiley er godtnok ikke auto mekaniker men arbejder til daglig med mekaniske reparationer bla hyd. styringsblokke der bliver skilt ad i atomer og samlet igen med nye pakninger, skriver til Koed og høre om anvisninger istedet smiley

• #3   11. jun 2018 det er vel bare af med knasterne, og så tage dem op? svære er det jo ikke smiley

• #4   11. jun 2018 altså det er jo i sig selv skide simpelt, du skal bare huske at takte / mærke knast evt låse krumtappen.

• claus j
    claus j Tilmeldt:
    apr 2009

Emner: 4 Svar: 54
    #5   13. maj 2020 bonus info på reprationen smiley droppede selv at gøre det, fik en jeg kender til det, han skilte det hele ad, og jeg gjorde ventildækselet rent imens han rykkede knasten ud og skiftede løftere smiley hele operation tog 1 1/2 time med snak også smiley så det blev 800,- kr for nye løftere ved autodoc, i øvrigt samme løftere som de sælger ved schmiedmann til noget mere smiley syntes jeg lige vil dele, det er fedt nogle gange når man surfer lidt efter viden at få nogle fif smiley god aften der ude smiley

Kommentér på:
Skifte Hyd ventilløftere bmw 318i m43

Annonce