{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Qashqai j11 2016 1.2 digt xtr aut. {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har igennem den seneste periode oplevet at min om drejningstæller hopper(det føles som en form for elastik kørsel) 115 på motorvejen fartpilot aktiv også kan den køre fint de første km men efter lidt tid så hopper den og det kan mærkes i bilen sådan ret meget.

Jeg har snakket med Nissan og de mener det er helt normalt, men det kan jeg bare ikke tro, man bliver jo nærmest sø syg på motorvejen fordi den gir de her ryk. Er der andre der har oplevet det samme og kan det virkeligt være normalt? Nu har jeg haft syv biler alt fra 100 hk til 200 hk og inden af de andre har rykket på den her måde før.

Nedenstående link er fra en tur fra Glostrup til Lyngby på motorring 3.

https://photos.app.goo.gl/UnRFPnSnduR6Sqtw7

Jegver helt med på at omdrejningstælleren ikke står helt fast og kan ændre sig afhængig af hældningen i vejen men det her syntes jeg er voldsomt for der er ikke nogen steder på den rute hvor hældningen er så voldsom.

Håber i kan komme med jeres syn på sagen.

Hilsen en der snart skal have søsyge piller med i bilen. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Qashqai j11 2016 1.2 digt xtr aut.
  • #1   12. jun 2018 På værksted med den, det der er ikke normalt.

• #3   12. jun 2018 Der er ihvertfald noget galt, er den i højeste gear? For den burde jo ikke kunne dykke 500 omdrejninger hvis den holder sig i samme gear uden hastigheden ændre sig

• #4   12. jun 2018 Det ser godt nok underlig ud ... Der er noget galt der for har ikke set nogen der gør det der lige meget hvad gearkasse type den køre med. Så det er noget der skal laves .

• Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 26 Følgere: 19 Svar: 212
    #5   12. jun 2018 X-Tronic er kort sagt en almindelig CVT-gearkasse. Det du oplever, er bestemt ikke normalt. Der har været en del ballade med gearkasserne på 1,6 dCi, men et fåtal af benzinbilerne er desværre også ramt. Sommetider kan det løses med ny software, men i værste tilfælde, kræver det en ny gearkasse.

Mvh
    Ham der sælger Nissan

Kommentér på:
Qashqai j11 2016 1.2 digt xtr aut.

Annonce