{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motor skift
  • #1   16. jun 2018 hvorfor?

  • #2   16. jun 2018 fordi jeg har sådan en motor stående


  • #4   17. jun 2018 Det var godt nok meget arbejde for og ligge en skod motor i en anden bil. Og så stå med noget der ikke kan synes. Det vist sjovere og sælge den motor og så tage i byen for pengene hehe smiley

  • #5   17. jun 2018 satte sidste år en bmw tds i en vw lt +den fik monteret iveco bagtøj så hvorfor ikke også i en mercedes det da nemt
    https://www.youtube.com/watch?v=4u8-kvw9rtI


  • #6   17. jun 2018 Ja kan godt forstå du bygget en tds motor i en gammel lt. og det. har og selv været med til at lægge en Mercedes motor i en gammel jeep. men at lægge en anden motor i en bil hvor der ingen problem er i at finde motorer til. Så det da bare og sælge den 320d motor. og købe en str diesel motor der passer i en af de to biler han vil lave. kunne forstå det vis det var biler der var lidt sjælden og svære at finde stumper til. men det er det jo ikke lige frem.

  • #7   17. jun 2018 jeg siger tak for svar det var også bare mere og det kunne lade sig gøre nu nå jeg havde den ståden men. kan godt være jeg bare sælger den og finder noget støre.



  • #8   17. jun 2018 Ja det kan lade sige gøre. men du skal jo have ledningnettet,ecu nøgle kodelæses med til den 320d motor og evt også gearkasse. Så skal du have funden en køler der passer også. og lavet andre motor ophæng udstødning.og funden køler slanger der passer. og evt have funden en kardang der har den rigtig længden. Du kan også få lavet en addator ring, så du kan montere den 320d motor til den gearkassen der sidder på bilen. Så skal du jo ikke ændre nogen ved kardangen og det.men koblingen kan der været noget der skal ændres ved. men det er en større opgave. især når det er en nyere motor. med alt det el styring.

  • #9   17. jun 2018 men ellers vis den 320 d fra 2000 køre perfekt kan du jo nok også få en ok pris for den. og så bruge det på at finde en der passer uden alt for meget bøvl.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #10   17. jun 2018 Alt kan alde sig gøre, bare husk at de ALDRIG bliver godkendt med en bmw motor smiley
    Desuden er det billigere at købe en korrekt motor til dem, end at skulle have lavet alt arbejdet på delene som gør at bilen kan komme til at køre når motoren er monteret.. Det er ikke billigt at få lavet adaptorplader osv


  • #11   17. jun 2018 opel omega kom standart med en bmw diesel motor så der passer den nok i

Kommentér på:
motor skift

Annonce