{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.346 visninger | Oprettet:

Renault Traffic... Ingen ECU forbindelse.. {{forumTopicSubject}}

Har overtaget et projekt ny motor på en Renault Traffic 2,5 dci fra 2008.. fint nok, motor samlet og proppet i vognen og havde set frem til at få sparket liv i bæstet idag..
Men nej.. den vil så bare intet... den tørner og tørner og ikke noget som helst sker der... smiley

Finder tester og hugger den til.. den siger så bare til mig at den ikke kan lave forbindelse til ecu eller noget andet .. jo, airbagsystem kan den finde.. ellers er alt andet dødt..
Ligger mærke til at kontrollampe til startspærre lyser konstant, den slukker ikke som den skal..

Har googlet en del, og det er tilsyneladende et almindelig problem på den bil her.. ingen start... ingen forbindelse til ECU... og kontrollampe til startspærre lyser konstant... Løsning.. knækket ledning ved blå stik... hmm ja tak.... smiley kunne så bare godt tænke mig at vide hvor den blå stik sidder henne... jeg kan ikke finde den

Nogen der har rodet med det her.. kunne være nice hvis en kunne sige hvor der er svagheder i ledningsnettet på den bil her, har fundet ud af at der ikke er noget der ligner strøm ude ved ecu, der er helt dødt.. smiley

VH.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renault Traffic... Ingen ECU forbindelse..
Kommentér på:
Renault Traffic... Ingen ECU forbindelse..

Annonce