1.087 visninger
|
Oprettet:
27. sep 2003 Følger: 228 Følgere: 1869 Biler: 11 Emner: 529 Svar: 12.321
Polenrep.dk {{forumTopicSubject}}
Hey folkens
Kan se det seneste emne om detter firma er 4år gammelt og handlet om lædersæder.
Er der nogen der har fået omlakeret biler igennem dem?
Er det noget der kan bruges til noget?
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 5.481
Skrev en ny mail for tænkte man måske ikke kunne svare på deres mails og der fik jeg et svar at de havde set min første mail og ville vende tilbage, det har de dog ikke gjort endnu (6mdr) Om de bare har glemt mig ved jeg ikke
sep 2003
Følger: 228 Følgere: 1869 Biler: 11 Emner: 529 Svar: 12.321
De sagde så at jeg skulle skrive en mail med billeder af bilen og beskrivelse af hvad jeg gerne ville have tilbud på.
Det har jeg så ikke gjort endnu, men jeg skal bare være sikker på at det er legit, for det er sq lidt vildt at skulle sende sin bil til Polen
apr 2007
Følger: 21 Følgere: 27 Biler: 5 Emner: 5 Svar: 238
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 77 Svar: 2.780
men herhjemme er det jo stort set det samme mnn kan opleve.
det gode ved at få det lavet i polen er at der bliver alt lavet i et stille og roligt tempo , der er dersqqu ikke noget der hedder hastesager
nov 2007
Følger: 50 Følgere: 51 Biler: 3 Emner: 31 Svar: 422
Hvor ved du det fra ? Er selv udlært autolakerer og har arbejdet sammen med en del polakker efterhånden. Og der er 1 ting der står skudsikkert i min erfaring og det er at jeg ALDRIG og jeg gentager ALDRIG skal have lavet min bil af en polak.
sep 2003
Nu har jeg fået lavet en del biler her i DK og det har været den ene gang makværk efter det andet.
Danske autolakere sætter ingen stolthed i deres arbejde længere, har prøvet 4 forskellige steder og der har været store fejl og mangler hver gang.
Har sågar afsløret en autolakere der skulle fuldlakere en bil for mig, og så havde de ikke engang malet det halve af den (Gik så gik den, min bare røv)
Og så koster det jo fuldstændigt sindsygt at få malet i bil i DK.. Det hedder jo 35.000.- og så skal man selv skille og samle bilen
I Polen hedder det 9000.- og så skiller og samler DE!
Og efter min erfaring er chancen for at få noget makværk sq den samme, forskellen er bare at her kan jeg prøve 4 gange inden jeg har brugt de samme penge
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.951
Der er masser af elendige danske autolakerer og mekanikere. Masser! Så på trods af at vi i gennemsnit måske er bedre uddannet, så er vi ikke altid nødvendigvis det bedre til det hele.
sep 2003
Danskerne lever højt på at de ingen konkurrence har og får kæmpe summer for deres arbejde.
Hvor imod i Polen er der mange om buddet, og fucker du en opgave op så går den til konkurrenten næste gang.
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 77 Svar: 2.780
tjaaa hvor ved jeg det fra, sikkert fordi jeg er i polen ret mange gange om året og har ret stor erfaring med danske autolakere.
rigtig mange autolakeringsfirmaer laver aftaler med div autoforhandlere osv og alt det de så får ind fra forhandlerne skal være færddig tju bang vilde dyr, for ellers får de ikke den pris der er aftalt.
og når så hr pedersen kommer ind med en bil han gerne vil ha malet, så er de så optaget af de faste opgaver at de sjusker sig igennem hr pedersens bil selvom han er den der betaler den højeste pris.
derimod er der som skrevet længere oppe kæmpe kæmpe konkurrence i autobranchen i polen, der er mekanikere, autolakeringsfirmaer overalt og det at være arbejdsløs i polen er dælme ingen dans på roser så de fleste gør alt hvad de kan for at levere et flot stk arbejde
jul 2005
Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 42 Svar: 887
sep 2003
dec 2003
Følger: 22 Følgere: 47 Biler: 5 Emner: 114 Svar: 6.363
Ved faktisk ikke om han maler mere. Men der er ingen uddannelse bag, det er fra "dengang" hvor man kunne sit kram.
Jeg fik malet højre bagskærm på RS Turbo'en, da jeg var i "praktik" en måned, og selvom jeg vidste hvor tapen havde siddet, kunne jeg IKKE se en streg. han er knalddygtig til at ramme farven (der var effekt i).
Han ligger godt ude på landet, men er flink - ikke billig.
http://www.oasens-autolakering.dk/
Polenrep.dk