{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polenrep.dk
  • #1   2. jul 2018 Jeg skrev sammen med dem og eftermontering af originalt Xenon og skift af kobling, fik hurtigt et svar og prisoverslag, men da jeg spurgte yderligere ind til hvilken kobling og om det var brugte lygter eller nye osv, fik jeg intet svar
    Skrev en ny mail for tænkte man måske ikke kunne svare på deres mails og der fik jeg et svar at de havde set min første mail og ville vende tilbage, det har de dog ikke gjort endnu (6mdr) Om de bare har glemt mig ved jeg ikke smiley

• #2   2. jul 2018 Hmmm ok, jeg ringede til dem og de lyder da ret kompetente
    De sagde så at jeg skulle skrive en mail med billeder af bilen og beskrivelse af hvad jeg gerne ville have tilbud på.

Det har jeg så ikke gjort endnu, men jeg skal bare være sikker på at det er legit, for det er sq lidt vildt at skulle sende sin bil til Polen smiley

• #3   2. jul 2018 Det malerarbejde jeg har set derfra kan et par bønderkarle lave bedre i et gammelt maskinhus. Alt var sjusket lavet.

• #4   2. jul 2018 jeg har set superflot arbejde lavet i polen vbåde hvad angår angåropretning af biler, lakeringer og ombetræning af sæder , men jeg har osse set skodarbejde
    men herhjemme er det jo stort set det samme mnn kan opleve.

det gode ved at få det lavet i polen er at der bliver alt lavet i et stille og roligt tempo , der er dersqqu ikke noget der hedder hastesager

• #5   2. jul 2018 Tigger

Hvor ved du det fra ? Er selv udlært autolakerer og har arbejdet sammen med en del polakker efterhånden. Og der er 1 ting der står skudsikkert i min erfaring og det er at jeg ALDRIG og jeg gentager ALDRIG skal have lavet min bil af en polak.

• #6   2. jul 2018 Bjarke L

Nu har jeg fået lavet en del biler her i DK og det har været den ene gang makværk efter det andet.
    Danske autolakere sætter ingen stolthed i deres arbejde længere, har prøvet 4 forskellige steder og der har været store fejl og mangler hver gang.

Har sågar afsløret en autolakere der skulle fuldlakere en bil for mig, og så havde de ikke engang malet det halve af den (Gik så gik den, min bare røv)

Og så koster det jo fuldstændigt sindsygt at få malet i bil i DK.. Det hedder jo 35.000.- og så skal man selv skille og samle bilen

I Polen hedder det 9000.- og så skiller og samler DE!

Og efter min erfaring er chancen for at få noget makværk sq den samme, forskellen er bare at her kan jeg prøve 4 gange inden jeg har brugt de samme penge

• #7   2. jul 2018 Bjarke: Ja det ved han vel fra at have oplevet en dansker levere noget lort som de ofte også gør. Der er brodne kar alle steder i alle brancher - det er bare altid lettest at sige "De fucking østeuropæere kan ikke en skid". Men nogle af dem kan, og de kan arbejde igennem når den småfede dansker skal vende weekendens kneppeture med tillidsrepræsentanten eller der skal diskuteres om hvilke rettigheder man nu skal have.

Der er masser af elendige danske autolakerer og mekanikere. Masser! Så på trods af at vi i gennemsnit måske er bedre uddannet, så er vi ikke altid nødvendigvis det bedre til det hele.

• #8   2. jul 2018 Der må jeg give Thomas ret

Danskerne lever højt på at de ingen konkurrence har og får kæmpe summer for deres arbejde.
    Hvor imod i Polen er der mange om buddet, og fucker du en opgave op så går den til konkurrenten næste gang.

• #9   2. jul 2018 Bjarke L

tjaaa hvor ved jeg det fra, sikkert fordi jeg er i polen ret mange gange om året og har ret stor erfaring med danske autolakere.
    rigtig mange autolakeringsfirmaer laver aftaler med div autoforhandlere osv og alt det de så får ind fra forhandlerne skal være færddig tju bang vilde dyr, for ellers får de ikke den pris der er aftalt.
    og når så hr pedersen kommer ind med en bil han gerne vil ha malet, så er de så optaget af de faste opgaver at de sjusker sig igennem hr pedersens bil selvom han er den der betaler den højeste pris.

derimod er der som skrevet længere oppe kæmpe kæmpe konkurrence i autobranchen i polen, der er mekanikere, autolakeringsfirmaer overalt og det at være arbejdsløs i polen er dælme ingen dans på roser så de fleste gør alt hvad de kan for at levere et flot stk arbejde

• #10   2. jul 2018 Carsten - du giver lige en rapportering når/hvis du får det lavet i Polen?

• #11   3. jul 2018 Det kan jeg sagtens, ville bare have været rart at høre lidt erfaringer fra andre inden jeg sender en bil afsted

• #12   3. jul 2018 Carsten. Næste gang du skal have malet en bil, så snak med Jørgen ( http://www.oasens-autolakering.dk/)

Ved faktisk ikke om han maler mere. Men der er ingen uddannelse bag, det er fra "dengang" hvor man kunne sit kram.

Jeg fik malet højre bagskærm på RS Turbo'en, da jeg var i "praktik" en måned, og selvom jeg vidste hvor tapen havde siddet, kunne jeg IKKE se en streg. han er knalddygtig til at ramme farven (der var effekt i).

Han ligger godt ude på landet, men er flink - ikke billig.

http://www.oasens-autolakering.dk/ smiley

Kommentér på:
Polenrep.dk

Annonce