{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Rudehejs Passat c3 afmontering {{forumTopicSubject}}

Jeg har er problem med min Passat 3c b7.
Rudehejset i min venstre bagdør er gået i stykker og har fået dørbeklædningen af, løsnet alle skruer på stålpladen, den sidder løst nu men kan ikke få den ud.
Er der nogle kloge hoveder der ved hvordan man får den plade af/ud så jeg kan kommende til hejseværket?
Håber i kan hjælpe mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rudehejs Passat c3 afmontering
  • #1   8. jul 2018 Afmonter døren og kør omkring med 3 døre smiley

  • #2   8. jul 2018 Fed ide.

  • #3   8. jul 2018 Har du pillet ruden ud?

  • #4   8. jul 2018 Nej det har jeg ikke. Ville mene det ville være svært da jeg ikke kan komme ind til ruden for den plade jeg ikke kan få af, men der er måske en lille fidus til det?

  • #5   8. jul 2018 Nederst i metalpladen et der en stor gummiprop
    Pil den ud og stil beslaget på bunden af ruden så du kan se en rund nylonprop i hullet
    Slå forsigtigt den inderste del ud med passende værktøj
    Når den er ude slår du forsigtigt den yderste del ud på samme måde
    Løft så ruden op og fastgør den med tape
    Nu kan du tage metalpladen ud.

    Når det skal samles igen monterer du de 2 nylon bøstninger i ruden igen så de sidder med lige meget ude på begge sider af ruden -
    monter så metalpladen med det nye træk så beslaget står ud for det store hul
    Når alt er monteret trykker du forsigtigt ruden ned i beslaget til det siger klik og så sidder ruden fast igen og det hele burde virke nu hvis du har monteret det ny træk rigtigt :):):)
    Polobjørn


  • #6   8. jul 2018 Polobjørn. Tak skal du ha. Det var en rigtig god beskrivelse der er til at forstå.
    Tak for hjælpen


Kommentér på:
Rudehejs Passat c3 afmontering

Annonce