{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.151 visninger | Oprettet:

Jumpstarter {{forumTopicSubject}}

Hej, er på udkig efter en jumpstarter, da mit batteri er dødt efter jeg efterlod loftlyset stå tændt i nogle dage!!

Nu har jeg kigget lidt og kan se man kan købe en energistation, altså jumpstarter med kompressor, hvilket er meget smart, men er det noget nogen har erfaringer med?
De koster 4-500 kroner i jemogfix/HN osv.

Alternativet er en powerbank, som er mere praktisk og som koster det samme, hvad anbefaler i? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jumpstarter
  • #1   13. jul 2018 En jumpstarter eller en powerbank, sådan en lille kompressor er ikke meget værd smiley

  • #2   13. jul 2018 Ja tænker lidt at det er noget skrammel, taget prisen i betragtning, men blev alligevel nysgerrig på om nogen har erfaringer med dem smiley

  • #4   13. jul 2018 Nu tager det ikke 30 min at pumpe dækket med sådan en, men snarer 2 min, jeg er glad for min jumpstarter med kompressor, de har reddet min røv et par gange smiley
    Den fylder bare rigtig meget desværre


  • #5   13. jul 2018 Jeg har sådan en billig satan fra haral nyborg, og den har da fået gang i flere biler der var døde for strøm.
    Og ja kompressordelen er ikke noget at råbe hurra for, men meget praktisk og fungere, tager vel 2 til 3 min at fylde et godt halvstort dæk 16+tommer.
    Jeg har min med på teltur i næste uge pga jeg også kan oplade usb enheder på den og der også er lygte i den, så bliver brugt til meget andet end garagen


  • #7   13. jul 2018 Har en. Lille powerbank og den er go til at starte biler. Den startede en X5 3L diesel der var helt død for strøm uden at virke anstrengt. Den er jeg glad ved.

  • #8   13. jul 2018 Har du ikke en makker med bil og startkabler...??

  • #9   13. jul 2018 Der var ikke lige nogen omkring, men havde helt glemt, at jeg har autohjælp tilknyttet mit FDM medlemskab/forsikring, så dem fik jeg lige forbi til at starte bilen, det er første gang jeg benytter mig af det.

    Men også en dum fremprovokeret fejl af mig selv, glemte at lukke bagdøren ordentligt, da jeg havde travlt, så opdagede ikke at loftlyset stod tændt, da det stadig var lyst og oven i det, så skulle jeg ikke bruge bilen i en hel uge selvfølgelig :s

    Men derfor kunne det netop være fedt at have sådan et batteri apparat stående og også med i bilen


  • #10   13. jul 2018 spar pengene, lær af det og så smil, grin og sige øv..

  • #19   14. jul 2018 Det var jo ikke en dag, men en hel uge!!
    Men ja, jeg bor på 1 sal også, har en garage, men der er ikke etableret strøm smiley
    Har ellers aldrig haft problemer med at starte, eller noget der bare ligner det også om vinteren, selvom batteriet nok er 8-10 år gammelt smiley


  • #22   14. jul 2018 Ja, det er også fint at du kommer med det alternativ!

    Jeg synes bare at man hurtigt kan fornemme når noget er i gærde med batteriet, altså hvis du gentagne gange oplever at den anstrenger når man skal starte motoren, det er vel en meget god indikator for det


Kommentér på:
Jumpstarter

Annonce