{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

2 spørgsmål for dummies {{forumTopicSubject}}

Hej drengene!

Jeg har sku brug for noget input, da jeg har dummet mig gevaldigt.
Jeg er ved at sælge bil og ville lige benytte noget acetone til at fjerne noget klister inde i kabinen. Overfladen er plastic. Jeg har fået følgende resultat, hvad fanden gør jeg lige her? Har efterfølgende prøvet med vinylrens, uden effekt.

Samtidig med det, så er min airbag indikator begyndt at lyse efter støvsugning og vask. Hvad kan jeg have ramt ??
Bilen er Ford ka 2013

Tak til dem som har lyst til at svare!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 spørgsmål for dummies
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #1   14. jul 2018 acetone er lakfjerner, så den kan ikke reddes med yderligere rens, du kan være heldig med voks og knofedt, måske vinyl makeup, prøv på et lille område... prøv at tage begge poler af batteri sætte dem samme 5 sek. og genmontér ... ps er du sikker på det ikke er et fedtet lag af vinylmakeup der er ved at blive opløst ? ellers så skift pladen ring til en hugger om han har en ... du kan også skjule det med en tilskåret tynd skridsikker gummimåtte limet på (aflæggeplads)

• #2   14. jul 2018 Plastic i kabine er ødelagt og skal enten skiftes, males eller have folie på.
    Acetone er meget skrappe sager og skal kun anvendes med meget stor forsigtighed.
    Under sæderne sidder der stik til sele strammere, du har sikkert skubbet til en af disse og herfor nu nu lys i airbag lampen. Tjek disse tvivler dog på fejlen forsvinder uden der kommer en tester på, de billige mobil baserede odb dimser kan ikke resette en airbag fejl.

• #3   14. jul 2018 Mange tak for jeres svar!

Hvor mon man kan finde maling til sådan en omgang.

Tak for tippet. Jeg må se om jeg kan finde noget under sæderne!

• #4   14. jul 2018 Du kan da prøve at give det lidt skosværte. Ikke det flydende nye, men gammeldags creme og så pudser du løs.

• #5   14. jul 2018 vis det sidder total fast. Så tør det af med silikone rens. brug maler tape rundt om det dæksel og papir på alt anden er dækket ned rude og end Det der skal males. Så køb sådan en vinyl Malling i sort i Biltema og mal det. Så bliver det flot igen.
    https://www.biltema.dk/bilpleje/bilvedligehold/bilplejeprodukter/vinylfarve-spray-2000034846
    husk at lægge et tyndt lag på af gangen så du ikke får mere på end det lige dækker det du har fået ødlagt.

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #7   14. jul 2018 Du kan have ramt et skrøbeligt stik under et sæde ved støvsugning.

• #8   14. jul 2018 Biltema har et kanon produkt til at farve mat plastik op med ! Det ville 100 os kunne bruges på det der

Kommentér på:
2 spørgsmål for dummies

Annonce