{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "C20ne"
c20ne
har lige et spøgsmål, den gamle calibra jeg har mig ligger der en c20ne motor i den samme ligger jo oss i en vectra a 2,0i men har fundet ud af det to typer af dem ved der forskel på vandpumpe men hv...
har lige et spøgsmål, den gamle calibra jeg har mig ligger der en c20ne motor i den samme ligger jo oss i en vectra a 2,0i men har fundet ud af det to typer af dem ved der forskel på vandpumpe men hv...
Skrevet af: torben c - 10. mar 2010
c20ne c20seh?
hvordan kan man se om det er en c20ne eller c20seh motor da jeg har købt en motor til min vectra og ham jeg købt motoren af siger det er en c20seh ?
hvordan kan man se om det er en c20ne eller c20seh motor da jeg har købt en motor til min vectra og ham jeg købt motoren af siger det er en c20seh ?
Skrevet af: CLAUS j - 8. sep 2015
Opel C20NE
Hej Har en 2,0i 8V C20NE hvor når jeg giver gas hvæser der. Meget tydeligt når jeg er lidt oppe i omdrejninger og hvis jeg så slipper gassen hvæser motoren Det lyder nærmest som om noget under...
Hej Har en 2,0i 8V C20NE hvor når jeg giver gas hvæser der. Meget tydeligt når jeg er lidt oppe i omdrejninger og hvis jeg så slipper gassen hvæser motoren Det lyder nærmest som om noget under...
Skrevet af: David-Hassel-to-the-Hoff - 8. sep 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
- Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
- Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
- Reparation af vaskemaskine 900 kr.
- Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
- Skifte toilet 1.200 kr.
sep 2016
Følgere: 2 Svar: 711
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
det bliver længer og længer mellem dem.
men på fb. er der flere.opel køb og salg sider
evt otk's køb og salg
så kan du nok finde en
C20ne