{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Motor går mærkeligt {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Er der nogen som kunne have et bud på hvad min motor kunne fejle, den går lige pludselig mærkeligt i motoren, som om den får falsk luft, men har prøvet at oversprøjte motoren med bremserens for at se om jeg kunne få den til at stige omdrejninger, men uden held.

Og har også forsøgt at smide tester på, dette gav heller intet.

Det påvirker også min bremseforstærker.

Kunne frygte lidt at der måske er røget en cylinder.

Der er tale om en 1,9 tdi som næsten lige har fået skiftet turbo og med alt dertil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motor går mærkeligt
  • #1   23. jul 2018 Det påvirker også min bremseforstærker
    Så må det næsten være slange/rør mellem manifold og bremseforstærker der er utæt.

    Ps. Du kunne nu godt skrive lidt mere om hvilken bil der er tale om og beskrive fejl lidt bedre. smiley
    Mvh. Gert


  • #2   23. jul 2018 Det er min Seat Cordoba i mit galleri, og tænkte at optage en video, senere i dag.

    Fejlen er opstået lige pludselig, det føles som om bremsen fejdre og der kommer modstand næsten med det samme jeg træder på bremsepedalen, der sker bare intet før jeg jokket den et pænt stykke ned, også lyder det som om den får falsk luft, men kan ikke finde ud af hvor fra, men det er som om den står højt i tomgang, når jeg slukker motoren er det som om den hopper en gang i motoren.

    Ved ikke om det hjælper lidt mere.


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #3   23. jul 2018 kan være din bremse forstærker der er utæt

  • #4   23. jul 2018 Rene det håber jeg ikke, så heller en vacumslange.

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #5   23. jul 2018 4
    ja på min Octavia der var det forstærkeren og den er dyr 2400 hvis det er den og du selv skal bestille den skal du være sikker på at oe nr stemmer overens med den du køber


  • #6   23. jul 2018 Fandt fejlen

    Det er vacumventilen ved egr ventilen


    profilbillede
Kommentér på:
Motor går mærkeligt

Annonce