{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Klima ekspert søges! {{forumTopicSubject}}

Er ejer af en Audi A4 B6, hvor jeg snart har skiftet ALT for at få det lorte klima til at virke.

Nu køler det.... Meeen det slår det fra hele tiden. Den har sit egent liv. Nogle gange køler den i 5 minutter andre gange kun i 2 sekunder. HELE tiden.... Skifte frem og tilbage! F#%&*'§$ irriterende.

Den eneste fejl jeg har på systemet er på recirkulationsmotoren. Men gider ikke bruge 1000,- på den, da jeg aldrig bruge den funktion alligevel.

Nogen kloge hoveder derude?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klima ekspert søges!
  • #1   25. jul 2018 Når ac er tænd køre en/to af blæseren ude foran på bilen?

• #2   25. jul 2018 Nu er jeg ikke ekspert, men min gamle skoda, ca. samme system, slog nogle gange recirkulation til pr automatik, når det var voldsomt varmt udenfor... kunne det være når systemet prøver at slå det til, at det slår fra?

• #3   25. jul 2018 når du tænder dit klima køre din blæser for det så kort tid efter?. for vis den ikke tænder så kan det være der for det lukker ned.

• #4   25. jul 2018 Den køler fint, når ECO-knappen ikke lyser. Men den tænder den skide knap og så køler den sjovt nok ikke. Og den kan sagtens køle i lang tid af gangen.
    Den ene blæser ude foran er viskosekobling og den er elektrisk. De kører begge.

Det er skal lige siges, at jeg selv er mekanikker, så også der derfor jeg er ved at rive mine små fine dun ud jeg har på hovedet!!!

• #5   25. jul 2018 Eco knappen betyder vel at aircon er slået fra????
    Det gør det ihvertfald på min egen bil, aircon er jo kke særligt eco.

• #6   25. jul 2018 har du tjekket de relæer for blæser og magnet koblingen til pumpen ? at de er ok .har lige været det hele igennem på min passat. for at få mit til køre perfekt,måtte jeg skiftet et relæ og så også blæseren til ac køleren. men da den virker på din så prøv at tjekke alle relæer der til. et af mine der til hade været godt varmt.og hvad med tryk kontakten ved ac køleren den kan også stå af. og måle forkert så slår den også fra og til som den vil tit. vis ikke det helt nægter at køre

• #7   25. jul 2018 Har også en Audi der gør det på arbejdet. Er kommet frem til det må være expanstions ventilen. For højtrykket ligger kun på 6 bar. Og lavtrykket er på 8

• #8   26. jul 2018 Min lexus starter gerne på recirkulation, men skifter selv til friskluft, når den har kørt i et par minutter

• #9   9. maj 2019 hvad fandt du ud af ? har samme problem..

Kommentér på:
Klima ekspert søges!

Annonce