{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

Speedometer drev golf 4 {{forumTopicSubject}}

Jeg har skiftet gearkasse på min golf 4 og er gået fra 5 til 6 gear men Speedometer drevet passer ikke på da der er forskel på de 2 drev nogle der ved hvad man gør for at få det til og passe sammen klipper man man bare stikket af og fusker noget sammen eller kan man få et drev der passer i det gl stik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedometer drev golf 4
  • #1   16. aug 2018 Hvad med det hastighed sensor der sidder i den gamle gearkassen passer den ikke over i den nye ?

  • #2   16. aug 2018 ellers har du ikke et stik der passer på den hastighed sensor. og så lodde det over i stedet der det du har.
    for kan se det her er det 6 gears normale hastighed sensor. som du også har på billedet. og der fås ikke en med det gamle stik til en 6 gears. kan i hvert fald ikke finde nogen.


    profilbillede
  • #3   16. aug 2018 Nej den gl giver passer ikke som i slet ikke da den er med gevind .jeg kan nemt lodde et nyt stik på lednings nettet med et stik de passer på den giver der passer i gearkassen men jeg ved bare ikke om det er nok da den gl giver er så sådan en roterende fætter og den der sidder der nu er en ikke roterende

Kommentér på:
Speedometer drev golf 4

Annonce