{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Centrallås Focus c max {{forumTopicSubject}}

Hej. Nogle der ved om, man kan tage centrallåsen i bagklappen, fra en ford focus c max, fra 06 på hvide plader, og sætte i bagklappen på en tideliger van, nu på hvide plader. Fordi jeg spøger er at, på en van kan man kun låse bagklappen op med nøgle, også selv om de andre døre er låst op, hvis man flytted den fra en på hvide plader, kunne det være den låste op sammen med de andre døre eller hvad ?.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Centrallås Focus c max
  • #1   16. aug 2018 har du tjekket at de ikke bare har taget stikket ud til låse motoren i bagklappen. da de lavet den om til de van. syns også det sjov de har koblet det fra . da min 307 van der har jeg da stadig alt det koblet til bag i min. selv om det godt nok er en Peugeot. men ellers kan du som du selv siger taget alt fra en anden bil magen til der har det på hvide plader. på min virker el ruder også bag og alle låse i alle døre bag.

  • #2   16. aug 2018 Enig, vores elruder bag på vores fr-V havde de også bare taget stikkene fra hinanden, det er nu meget rart at kunne åbne de ruder også når man parkere osv smiley

  • #3   17. aug 2018 Freeway. det med stikket vil jeg prøve i dag.

Kommentér på:
Centrallås Focus c max

Annonce