{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.641 visninger | Oprettet:

Passat 3C dør problemer udefra {{forumTopicSubject}}

På min Passat (3C B6) fra 2006 kan jeg ikke åbne døren i førersiden udefra men kun indefra. Har hørt at det skulle være et kabel fra det ydre håndtag som skal skiftes og at det skulle være rimelig nemt. Nogle der kan bekræfte dette?

Hvis der evt. er nogle der kan lave det for mig så må de gerne skrive deres pris i en PB. Det skal helst være omkring Storkøbenhavn og omegn.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat 3C dør problemer udefra
  • #1   18. aug 2018 Det kan alle værksteder hjælpe dig med.
    Det kan være det lille kabel som går fra låsenkassen til den bagerste del af håndtaget som ikke kommer ind på plads. Juster den indad.


  • #2   18. aug 2018 Gjorde vores også (i 2010), en hurtig løsning er at holde lås op inde så ruden ruller ned og så kan man stikke hånden ind og åbne indefra smiley Altså indtil du får det lavet

  • #4   18. aug 2018 Chris C: Jeg føler bare ikke alle har forstand på det. Synes folk har lidt delte meninger om hvordan det skal gøres osv.

    Kasper: Det er også det jeg har gjort i alt for lang tid. Er træt af det nu haha

    Morten C: Låsen er skiftet. Så det er ikke den. Er ret sikker på det er det der kabel


  • #5   18. aug 2018 Jeg prøvede det på min 2008 Vectra.

    Der var det som du nævner kablet der var knækket.
    Jeg købte et nyt i thansen og skiftede det selv. Og det var rimelig simpelt.


  • #6   18. aug 2018 Har lige prøvet at tjekke på nettet. Er ikke den største haj til den slags. Så det er ikke noget jeg tør at rode mig ud i haha.

  • #7   18. aug 2018 Det er en rimelig simple opgave som alle Mekker kan lave.. er den først begyndt på det efter låsekassen blev skiftet ud

  • #8   18. aug 2018 Før låsen blev skiftet skete det en gang imellem - i perioder. Efter den blev skiftet gil der ikke længe før det blev permanent.

  • #9   20. aug 2018 Det er dit kabel der går fra håndtaget udefra. Min gør det også nogle gange men mit er ikke knægget. Det er ikke svært at skifte hvis du kan lidt med dine hænder. Også kan du se videoer på youtube hvordan du gør

  • #10   20. aug 2018 Hej Lars.

    Jeg er ret sikker på mit er knækket. Jeg har prøvet at kigge lidt på Youtube, men har ikke kunne finde min bil præcis.


Kommentér på:
Passat 3C dør problemer udefra

Annonce