{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.772 visninger | Oprettet:

Rasmus G
Rasmus G
Tilmeldt:
29. mar 2016
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 7

Opel Meriva 1.7 Cdti startproblemer {{forumTopicSubject}}

Hey i forummet. Håber i måske kan hjælpe?
Det er ikke længe siden at jeg erhvervede mig en Meriva, som startede med at køre godt og pludselig kom der startproblemer. Brændstoffilter, luftfilter og gløderør blev skiftet, og skidtet startede pludselig igen. For at være på den sikre side fik jeg den testet af en Opel mekaniker der har OBD tester, og der var ingen fejl. Nu er den begyndt periodisk at gøre det igen. Den kan til nøds hoste sig igang hvis man giver den gas, men den går ud når man slipper gaspedalen, så man er nødsaget til at holde den igang med speederen.

Nogen der har prøvet samme problem eller evt har en ide om hvad det kan være?

På forhånd mange tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel Meriva 1.7 Cdti startproblemer
  • #1   18. aug 2018 har du prøve at sætte en tester på igen efter den er begyndt at brokke sig igen?. og samtidige se live værdier for diesel tryk til dyser. når du forsøger at starte.

  • #2   18. aug 2018 tjek om den har en utæt brændstofslange. nogen af de 1,7 cdti der ligger i opel har ikke pumpe i tanken. er systemet så utæt, har den svær ved at starte


  • Rasmus G
    Rasmus G Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 7
    #3   19. aug 2018 Nej jeg ejer desværre ikke selv en tester, men det skal da uden tvivl prøves nu. Og også tjekke om eventuelle brændstofslanger er utætte. Tusind tak for hjælpen

Kommentér på:
Opel Meriva 1.7 Cdti startproblemer

Annonce