{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

Defekt baghjulsleje? {{forumTopicSubject}}

Min Audi rumler ved nedbremsning ved motorvejshastighed. Den gør det ikke ved kørsel ved 80 Kmt. Det virker ikke som om det er en skæv skive da den ikke ryster. Den rumler heller ikke ved kørsel som et defekt leje mange gang gør, det er kun ved nedbremsning, og ikke nødvendigvis en hård nedbremsning.

Kan dette skyldes et defekt leje ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Defekt baghjulsleje?
  • #2   21. aug 2018 som skrevet. så virker det IKKE som skriverne er skæve.....den ryster ikke....den rumler, og jeg tænker at det kan være grundet belastningen af lejet der er større ved ned bremsning på motorvej end den er ved f.eks. 80 kmt.

  • #4   21. aug 2018 og nej, jeg forventer ikke den ryster i rattet når det kommer bagfra. Jeg har før oplevet skæve skiver, og så ryster den som bare fanden dog ikke i rattet hvis det er bagpå, men dette er ikke tilfældet. Det er bare en rumlen, som et defekt leje, men der er ikke noget ved almindelig kørsel som jeg ville forvente hvis det var lejet der var defekt.

    Så vidt jeg husker, så var det noget der kom pluslig, og ikke gradvist


  • #5   21. aug 2018 Hvad har du så prøvet? Har du haft den oppe og køre alle hjulene rundt og høre?

  • #6   21. aug 2018 bremser har været skilt ad, og hjul drejet rundt i den forbindelse, men jeg synes ikke jeg har kunnet høre noget. Som tidligere skrevet, så synes jeg heller ikke der er noget ved normal kørsel. Det kommer KUN ved ned bremsning

  • #7   21. aug 2018 har du store hjul på? kunne nemt være dækket der har fået hæl/tå!

  • #8   22. aug 2018 der er 19" på, men det har ikke noget med hjulene/dækkene at gøre. De fejler ikke noget

  • #9   22. aug 2018 Du ikke nem og hjælpe hvis alle forslag vi kommer med, blankt svarer "DET ER IKKE DET" "DE/DET FEJLER IKKE NOGET".

    Lyder til du er meget overbevidst om det er bremserne. Så SKIFT dem.


  • #10   24. aug 2018 jeg er bestemt ikke overbevist om at det er bremserne, jeg spørger derfor om et hjulleje kan gøre på denne måde

Kommentér på:
Defekt baghjulsleje?

Annonce