{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Køb af merc 190 {{forumTopicSubject}}

Hey derude..
Går med en ide om at mit næste automobil skal være en mercedes 190 2.0 aut. af en slags.
Mit umidbare budget er 30k +- et par tusinde..
Er det overhovedet muligt at finde et godt eksemplar til det budget?
Hvis man finder et interessant emne, hvad skal man så være opmærksom på når man skal ud og kigge/køre?
Nogle "triks" til at finde ud af hvordan motor og gearkasse har det?
ellers noget man skal tænke på før man kaster sig ud i et køb?

Mvh Nils M

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af merc 190
  • #1   16. nov 2006 Du skal bare være opmærksom på det meste mellem nr. pladerne smiley

• #2   16. nov 2006 Sjovt, men ikke videre brugbart smiley
    Men tak for inputtet smiley

Mvh

• #3   16. nov 2006 hey du.. jeg ved hvor der står en .. og den er helt sikkert billig.. den køre godt!

• #4   16. nov 2006 Jamen det lyder der interessant.
    Noget info?

• #5   16. nov 2006 Hey mester..

Jeg vil meget gerne give dig et rigtigt godt råd!!

Tag og find dig en W124 (GL. E klasse) istedet for at købe dig en W201, som en 190ér hedder i model betegnelsen.. Generelt har de det meget svært med rust.. Dog skal det siges, at en W124 heller ikke kan sige sig helt fri for skavanker.. Check altid de forreste vanger for rust i fører siden da det er et af stederne de er svage og for guds skyld hold dig fra de biler der har fået monteret de smarte krom skærmkanter.. (Det er der en grund til folk får monteret)

Generelt tag at gå efter en sund importeret bil istedet for en gammel træt dansk bil, da det er bedre at kilometertallet er højt end at der er synligt tegn på rust.

Men med et budget der hedder omkring de 30 Kilo, får du højest sansynligt også et lig derefter, hvis du sparer 20 tusinde mere sammen, kan du selv hente en god bil i tyskland for små penge og derefter, selv betale den fri og få dig en bil der kan hænge sammen for omkring 50 tusinde med afgiften betalt..

Find din nye bil på www.Mobile.de eller på www.Autoscout24.de

Er uddannet hos mercedes. Så hvis du har nogle flere spørgsmål omkring bilen, er du meget velkommen til at skrive i min profil..

Mvh Jack.

• #6   16. nov 2006 Ville helst undgå at importere, da mit tyske ikke er så fandens godt, og kan sgu bedst lide at kunne kommunikere med sælger.
    Men det er da helt klart en mulighed.
    Når nu jeg søger på fks dba, hvordan skældner jeg så mellem en w201 og w124?
    Hvis jeg prøvekører en bil, er der så nogle ting der kan indikere at gerkassen er træt?
    Mvh

• #7   16. nov 2006 Fart er ikke et problem lige pt.. kører Golf2 1.8, sænket og med hård undervogn, og jeg er ved at være godt træt af at få rystet nyrerne løs ved en lille bitte sten, så jeg er mere interesseret i lidt komfort og automat gear...
    Men mange tak for input'et
    mvh

• #8   16. nov 2006 tror du vil syntes en 124er er alt for stor.. ldet syntes jeg da jeg var ude at prøve sådan en. derfor købte jeg en 190er.. og husk hvis du køber en 2.0er i 124er kommer du af med godt 8000kr i vægtafgift.!!!
    og den er mega sløv i 2.0 fordi den vejer så lidt. det er samme motor som der ligger i en 190er..

du kan få hans nr
    40 95 69 74
    den koster i hveritfald under 20k

• #9   16. nov 2006 hov. det er forresten en benziner han har

• #10   16. nov 2006 Hvor meget vejer en 190'er?
    Hvis det nu SKAL være en w201, hvad skal man så slippe for et nogenlunde driftsikkert eksemplar?
    Mvh

• #11   17. nov 2006 En W201 2,0 vejer 1100kg altså ca 2860 årligt i vægtafgift. Vær meget opmærksom på rust ved de 4 løftepunkter, og iøvrigt generelt, når det er den prisklasse kigger efter.

• #12   20. nov 2006 Kenneth P>> ok, mange tak..
    Hvis der er rust i løftepunkterne, er det så noget der kan laves, eller er det skrotgrundlag?

Hvad med forbrug og styrtøj, er der noget der man skal kigge/føle efter?
    Mvh

• #13   20. nov 2006 Og mht reservedele, hvor findes der en god webshio med et ordentligt antal varer,så jeg kan danne mig et overblik over hvilken prisklasse de dele er i?

Mvh

Kommentér på:
Køb af merc 190

Annonce