{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.470 visninger | Oprettet:

Koebben
Koebben
Tilmeldt:
7. okt 2003
Følgere: 5 Emner: 41 Svar: 64

Hjul ryster og bliver varmt! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en VW Caravelle T4 2.5 Benzin. Den begyndte at ryste lidt i dag da jeg kørte, men holdt så op igen. Senere kom det igen, og jeg blev bange for om forhjulene måske ikke var spændt ordentlig på.
Jeg tjekkede det, og de sidder som de skal, men det venstre forhjul var virkelig varmt! Der sidder stålfælge på, og den var rigtig varm. De resterende tre hjul var helt kølige.

Hvad kan der være galt? Kan det være noget med bremsen? - Den bremser ellers helt fint.

Bør jeg lade være med at køre videre med det? (Holder på en rasteplads nu) smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjul ryster og bliver varmt!
  • #1   26. aug 2018 Det lyder til din bremser foran i den side hænger. lad det køle ned og så kør hjem. og få den på værkstedet mandag så de kan få smurt eller skiftet din calibere eller bremseskiver klodser. men hold øje med det når du køre hjem. for vis bremsevæsken begynder at koge kan det gøre bilen ikke kan bremse så godt. så det mere op til dig selv om du vælger at køre eller sende den på værksted med Falck. eller hvad nu du bruger. og det med den ryster er tit når bremseskiven bliver rødglødende/varm så slår den sig. og så ryster rattet. Det kan også være et dårlig hjul lejer der er skyld i det. er der slør nok så bliver skiven presset mod klodsen og så bliver det også brand varmt.men tror nu mere det er din caliber der hænger.

  • #2   26. aug 2018 Det kan godt blive så varmt at der kan gå ild i bilen, så måske en god ide ikke at køre for langt og for hurtigt smiley

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #3   26. aug 2018 Det kan også være et dårligt hjulleje

  • Koebben
    Koebben Tilmeldt:
    okt 2003

    Følgere: 5 Emner: 41 Svar: 64
    #4   26. aug 2018 Den er blevet indleveret til en bekendt mekaniker i nærheden, og jeg har taget det offentlige hjem.
    Krydser fingrer for en god løsning i morgen smiley


Kommentér på:
Hjul ryster og bliver varmt!

Annonce