{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.318 visninger | Oprettet:

Defekt tomgangsregulator = skade? {{forumTopicSubject}}

Hey bg.

Min bil står meget højt i tomgang og har prøvet at sikfte min autochoker og er nu kommet frem til at det må være min tomgangsregulator som er defekt, hvilke medfølger at den står højt i tomgang når den får nogle tæsk, og er svær at starte.

Mit spørgsmål er nu, om min motor tager skade af det.? Jeg har nemlig ikke klejner til at skifte den ud lige med det samme.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Defekt tomgangsregulator = skade?
  • #1   17. nov 2006 Nej, der sker ikke noget med motoren pga af det... Men et godt råd! Tag tomgangsregulatoren af, rens den godt i wd40 og med højtryksluft renser du den godt igennem...!

Det kan evt hjælpe for lidt tid... For med tiden sætter der sig skidt og snavs i regulatoren! Giv det et forsøg...

• #2   17. nov 2006 Jeg har haft den skilt ad, men lige lidt har det hjulpet.. smiley
    Men tak for det.

• #3   17. nov 2006 Ok, og du rensede den godt igennem? Har du evt. tjekket om der er nogle huller i det indsugning?

Men så må du evt. tage ud til en ophugger... De har sikkert nogle liggende....

• #4   17. nov 2006 Pakninger osv ser fine nok ud, så det bruder ikke være det. Ja den fik med trykluft og hele molivitten.

Men bare at den ikke går i stykker af det.. Den får vel bare for meget benz, er det ikke det den gør den der regulator..?

• #5   18. nov 2006 Det er nok pakningen under gasspjældsindsprøjtningshuset der er utæt.
    Så suger den nemlig falsk luft, og lambdasonden melder mager blanding som motorstyrringen så forsøger at rette ved at tilsætte mere benzin.
    Jo større hul i pakningen, jo højrer omdrejninger stabiliserer motoren sig på

Ikke så sværet at skifte. Når luftindsugningshætten er skruet af, kan du se 2 møtriker, det er dem der holder hele huset.

Kommentér på:
Defekt tomgangsregulator = skade?

Annonce