{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.647 visninger | Oprettet:

ESP lyser når jeg trykker bremsen over halvt {{forumTopicSubject}}

Hej min golf 4 GTI (150 heste) er begyndt at lyde i ESP når jeg trykker Bramsen over halvt i bund.
Kan køre hjemme fra og i skole hvor den ikke tænder (og det virker 100% som det skal) hvis jeg ikke bremser meget men den kan også tænde lige når jeg starte bilen hvis jeg trykker på bremsen og den slukker ikke før man slukker og tænder bilen håber nogle har en ide

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ESP lyser når jeg trykker bremsen over halvt
  • #1   7. sep 2018 Der er ikke anden end at sætte en tester på. så kan du se om det er en abs/esp sensor eller krans der er død. eller det er abs/esp pumpen der er død. Det kan også være en ledning fejl.

• #2   7. sep 2018 Er der ikke noget med at nogle biler viser manglende bremsevæske som samme lampe ?

Ville lige tage et hurtigt kig og se om der var nok på. Ellers vil jeg gøre det samme som Freeway skriver....

• #3   7. sep 2018 Det plejer at være håndbremse lampen der begynder at lyse vis den mangler bremsevæske . har aldrig set en esp lampe lyse pga af det. men skal da aldrig sige det ikke kan være... nogen biler har også en lampe kun for lav bremse væske. så det lidt op og ned. Hvad de har og hvad lampe de bruger til det.

• Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 4 Følgere: 21 Emner: 34 Svar: 3.304
    #4   8. sep 2018 Husk at kontrollere dæktrykket.

• #5   8. sep 2018 har kigget bremsevæske og dæktryk (har skiftet dæk) venter på en af min kammerater kan låne en tester med hjem fra arbejde

Kommentér på:
ESP lyser når jeg trykker bremsen over halvt

Annonce