{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.559 visninger | Oprettet:

Jakob L
Jakob L
Tilmeldt:
10. mar 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Montere træk på ny polo {{forumTopicSubject}}

Da jeg er ved at købe en ny Polo (2019), men er for nærig til at give 11000 for at få det monteret hos forhandleren, vil jeg høre, om den ikke er forberedt til selv at montere? Og hvordan i forhold til strømmen, skal det kodes ind i computer, at der er træk på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montere træk på ny polo
  • #2   22. sep 2018 Den skal kodes, og har du ikke styr på lednings arbejde og canbus skal du ikke selv gøre det.
    Men det kan sagtens gøres langt billigere ved et frit værksted.


  • #3   22. sep 2018 hvis du selv gør det, skal bilen til syn. for 8g få trækket godkendt.

    gør forhandler/mekaniker, kan de udfylde en erklæring og sende til skat/cmr register også bliver det skrevet at bilen Har træk. når det er en ny/nye bil


  • #5   22. sep 2018 På værkstedet ser vi ind imellem anhængertræk der er monteret af frie værksteder. Som så ikke kan kode det rigtig til. Fordi det ikke passer 100% til bilen. I nogle tilfælde er det endt ud i at der skulle et originalt træk på, og kodes med original tester for at få bilen til at fungere rigtig igen.
    Det er ikke kun anhængerstyreenhed man koder om, det er også motor, gearkasse, bremse, afstandsregulering, centralelektrik, osv.

    Hvis jeg var dig, ville jeg købe et originalt træk. Også selv montere det (eller et frit værksted) også køre til vw og få dem til at kode det rigtig.

    Har endnu ikke set en ny polo med trækforberedelse. Så ledninger skal trækkers helt op under indstrumentpanel i føresiden.


  • #7   22. sep 2018 Køb originalt træk og ledningsnet det bliver altid noget lort med uoriginale ledningsnet med strømtyve osv. så hellere give lidt ekstra og så at det virker.. jeg kan montere det for dig. og nej din bil er ikke forberet med mindre du har bestilt den forberet..

Kommentér på:
Montere træk på ny polo

Annonce