{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVEM kan Straight Pipe en CLS63 AMG SKRIV
  • #6   30. sep 2018 Jeg kan. Men jeg nægter af gøre det. Vil der imod anbefale ar smutte til audionova så du selv kan justere lyd styrken... En AMG lyder så fantastisk fra fabrikken. Desværre ødelægger mange lyden ved at ældre udstødnings systemet.. Arbejder nær kleeman så høre dagligt massere at porsche. Mercedes og bmw'er der har fået smadret sin udstødning af en eller anden hørehæmmet person

• #7   30. sep 2018 du får mange fjender!
    når du fx skal købe ind kommer folk og ridser, smadrer ruder osv pga larmen! desuden synes jeg det lyder dårligt med lige rør. man får hovedpine og bliver træt af det med tiden!

• #8   30. sep 2018 Det kan alle der har en svejser og rør til det. Det ikke en stor opgave at gøre det. har selv gjort det på andre biler. hvor midter potte skulle fjernes.så alle mekaniker og folk med svejser kan gøre det vis de vil.

• #10   30. sep 2018 Merclink i Taastrup. - Christian var værkstedschef hos Kleemann i sin tid.

• #11   30. sep 2018 tænker kun og få fjernet midter potten nogen der kan klare opgaven så send mig et tilbud i besked .

• #12   1. okt 2018 Det lyder fedt! Jeg forstår udemærket at du gerne vil have det fixet smiley

Kommentér på:
HVEM kan Straight Pipe en CLS63 AMG SKRIV

Annonce