{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

Forlygte pære Opel corsa C {{forumTopicSubject}}

God eftermiddag!
Da jeg startede min bil forleden, sprængte højre forlygte pære nærmest med det samme efter opstart.
Jeg har så købt et sæt nye pærer (ligeledes 12V og 55W).
Da jeg skiftede den sprængte pære og lod venstre pære sidde i, gik positionslyset også i højre side = ingen lys i højre side.
Tog den nye pære ud, og nu virker positionslys igen i højre efter en dags stilstand.
Men forlyset i højre virker stadigvæk ikke?
Hvad kan dette skyldes?
Sikringer og tilslutning til lygten er OK.
Vh. Marco


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forlygte pære Opel corsa C
  • #1   11. okt 2018 Hvis sikringer og tilslutning er ok så fejler tingene jo ikke noget kunne man på bedste Easy4 måde så svare.
    Du må have fat i et måle appetit og måle spændingen i stikket til pæren. Her har vi sikkert en dårlig forbindelse , ir eller lignende.
    Forlygte og positions lys er sikkert heller ikke på samme sikring.
    Iøvrigt kan det til tider være svært se om en autosikring faktisk er ok uden lige måle den igennem.


  • #3   11. okt 2018 Tak for svar begge to smiley
    Der er ikke fedtede fingre på pærene og de fejler ikke noget, da jeg har prøvet at bytte dem rundt. Begge pære virker i venstre side.
    Der er rigtig nok sikringer for både positionslys og nærlys, jeg har tjekket dem alle og de ser okay ud.
    Jeg må have fat i måleudstyr.
    Tak for hjælpen og god aften.


  • #4   11. okt 2018 det er nu heller ikke fedt fra fingrene der får dem til at springe, det er saltet fra fugten på fingrene...



Kommentér på:
Forlygte pære Opel corsa C

Annonce