{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
267 visninger | Oprettet:

Generator støj HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Fik sidst kigget på om det var stel kablet der drillede.. men det fjernede det meste af lyden. det piver jo højere omdregninger min bil kommer i.
Men får også af vide det kunne være mine phonokabler der laver støjen.
OG JA jeg har trykket strøm og signal i hver sin side

Kommentarer på:  Generator støj HJÆLP
  • #1   11. okt Og remote kabel ligger selvfølgelig sammen med strømkabel ikke sandt?

Alle stelforbindelser er 100% i orden?

• #2   12. okt Hvilken bil er det?

• #3   12. okt Cody - Jo de gør
    Rocketman - VW Polo 9n3 fra 2007

• #4   12. okt Det her er nok ikke svaret man ønsker, men få en anden end dig selv til at gennemgå din installation... Den værste til at finde en fejl i noget du har lavet, er dig selv... Dette er generelt for alle mennesker... Vi stirrer os blindt på tingene, især hvis vi selv har lavet dem...

• #5   12. okt 1.
    Har du efterset stel før eller efter du har konstateret generator støj?
    2.
    Er det blevet være eller bedre efter du har lavet stel?
    3.
    Bruger du det lille tynde ledning der nogle gange er i phonokablet som remote?
    4.
    Er det en Pioneer radio

Det en go ide at få en anden til at gennemgå din instalation. Som Cody skriver og han slagter mig sikkert for mit 4. Spørgsmål.

• #6   12. okt #3
    Så ved jeg det ikke.
    Jeg kender en, som havde støj samme sekund han drejede nøglen, uden at motoren var startet.
    Det var i en BMW E30 324 diesel.
    Det var dieselpumpen, som sendte støj ud på ledningsnettet.
    Byt til nyt og så var støjen væk.

• #7   14. nov Sø-Propel Ja jeg bruge den tynde ledning som remote der sidder i phonokablet. men har fundet ud af at støjen fjerner sig, jo mere jeg leger/roder med mine phonokabler
    og har lige sat nogle nye bedre phonokabler som er dobbeltafakærmet i

• #8   14. nov Så har du heller ikke gjort som Cody skriver.
    Remote som seperart ledning er sammen med strømmen. Så kort stel som muligt. Mere stel til batteri og er det en Pioneer radio så har du sikkert futtet dens stelbane af. Det de rigtig gode til at gøre.

• #9   14. nov Hvordan vil du have jeg skal køre remote med strøm. når du hænger sammen med phonokablet?

• #10   14. nov Det hænger ikke sammen med dit phonokablet det er et ground loop.
    Man trækker en lille ledning sammen med plus. Er du itvivl om det hjælper så køre der tværs igennem kabinen og tilslut for at prøve, inden du trækker det pænt. Der er en fejl alle har begået på et tidspunkt,

Kommentér på:
Generator støj HJÆLP