{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Claus A
Claus A
Tilmeldt:
4. mar 2017
Følgere: 92 Emner: 46 Svar: 81

Yaris kobling årg 2007 1,3 VVT {{forumTopicSubject}}

Hi
Jeg skal ud at købe ny kobling, men har læst mig til at der findes Franske & japanske modeller & at koblinger ikke passer sammen... Hvordan finde jeg ud af hvad min er ???
motorbetegnelsen når jeg slår nr-pladen op ved THansen
siger: Motorkode: 2SZ-FE

Og hvad betyder det når der står at der skal bruges Speciel værktøj ?

mvh Claus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yaris kobling årg 2007 1,3 VVT
  • #2   14. okt 2018 Specialværktøjet er nok bare det centreringsværktøj du skal bruge for at centrere koblingsnavet inden trykfoden spændes smiley

  • #3   15. okt 2018 Når du nu selv henviser til T Hansen, så tag forbi dem, og de kan nok hjælpe dig videre.

    Jeg bruger tit udelukkelses metoden, som bla. er at de varer de har på lager, er dem man skal bruge..
    Men de har sikkert et andet søgesystem og kan fortælle dig hvilken du skal bruge.

    Ser nemlig ud til at de to de har fra LUK begge er 200mm. i diameter.
    De øvrige2 der er skriver de om samme tandantal.

    Men hør dem ad.... så kan de måske hjælpe dig lidt videre i din søgen...


  • #4   15. okt 2018 Ellers ring til tante Hansen.. de ved ofte mere end den lokale gør....
    Hvis du da ik bruger en af de andre autogrossister, hvor viden ofte er større og bedre service.


  • Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    mar 2017

    Følgere: 92 Emner: 46 Svar: 81
    #5   15. okt 2018 Stelnr starter med VNKKL....... så iflg. TROLLE P er Fransk..... Super & mange tak for alle info smiley

  • #6   15. okt 2018 Koblingen er med automatisk justering. Så du SKAL bruge særlig egnet værktøj, til at montere kobling på svinghjul

Kommentér på:
Yaris kobling årg 2007 1,3 VVT

Annonce