{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.264 visninger | Oprettet:

13 polet stik på 7 polet kabel {{forumTopicSubject}}

har et mindre problem med min renault, det er at mit 7 polet trailer-stik er ved at være træt og derfor skal der et nyt på, men da jeg har en campingvogn med 13 polet stik ville det jo være ret fedt hvis der osse sad et 1 polet stik på bilen, men da bilen skal udskiftes indenfor de næste par år gider jeg ikke bruge flere 1000 kr på at få monteret et 13 polet stik med dertil hørende ledningsnet og tænker derfor på bare at sætte et 13 polet stik på bilen og så bare montere de 7 ledninger til lys
det burde jo sagtens kunne lade sig gøre uden store problemer, og så alligevel for jeg tænker om canbus så vil lave ballade


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  13 polet stik på 7 polet kabel
  • #1   16. okt 2018 Det kan du sagtens.
    Hvis du vil have fuld monteret 13pol, skal du have fat i et 13 pol elsæt med boks.
    Bilen er klargjort til strøm fra fabrikken. Dog skal der monteres en boks i venstre bagskærm og en sikring i sikringsboks.


  • #2   21. aug 2020 #7 Min bil er også med 7 polet. I30 fra 2017 Betyder det, at det er sådan forholdsvis lille operation, at skifte stikket ud med et 13 polet ud, hvis jeg får brug for det?

  • #3   22. aug 2020 nu kom tråden jo op igen.
    jeg har nu monteret et 13 polet stik på bilen , men stadig kun med de 7/8 kabler der sad der. det fungere over alt forventning og var en yderst nem operation


Kommentér på:
13 polet stik på 7 polet kabel

Annonce